طوفان الاقصی اسرائیل را به کما برد
کد خبر: 4175656
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
سردار نقدی:

طوفان الاقصی اسرائیل را به کما برد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه طوفالان الاقصی اسرائیل را به کما برد و در آینده نزدیک شاهد حادثه بزرگی برای امت اسلام خواهیم بود، گفت: اسرائیل اگر به خشم خود نسبت به فلسطینی‌ها خاتمه ندهد درس‌های سنگین و غیرقابل جبرانی خواهد گرفت، چراکه در تمام جهان آزادی‌خواهان به میدان آمده‌اند.

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای زن لرستان که امروز، 24 مهرماه با عنوان «انیس شاهدان» در دهکده مقاومت شهید حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‎آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن، اظهار کرد: مقام معظم رهبری شهیدان زن را الگوی سوم زن و الگوی نه شرقی نه غربی زن نامیدند، زن مجاهد مسلمان ایرانی معلم ثانی برای زنان مجاهد جهان خواهد بود بعد از الگوی اول که زنان صدر اسلام بودند، نه الگوی زن شرقی که زن را بدون هیچ نقشی تعریف کرده و نه الگوی غربی که زن را ابزار و وسیله‌ای برای شهوت ‌مردان و جذب سرمایه‌های بیشتر تعریف کرده است الگوی سوم زن سازنده و انسان‌ساز است.

وی با بیان اینکه الگوی سوم زن همچون الگوی غربی نیست که جنسیت بر انسانیت او غلبه داشته باشد، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که زنان بودند که در تغییر مسیر کشور نقش ایفا کردند و معماران ایران جدید هستند.

نقدی اضافه کرد: در دین اسلام آمده است که عزت زن در تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه خودش است نه مانند الگوی شرقی که حسرت بخورد چرا از مردان پایین‌تر است و نه مانند الگوی غربی فاسد که برای کامل و مطرح شدن مردم‌نمایی کند که هر دو یک نوع حقارت زن در مقابل مرد و خودکم‌بینی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ادامه داد: الگوی اسلامی نشان داد زن می‌تواند به اوج اثرگذاری در میدان‌های سیاسی و تأثیرگذاری اجتماعی برسد و بالاترین حماسه‌های تاریخ را خلق کند. زن ایرانی ثابت کرد هم می‌توان محجبه و ‌شریف بود و در عین حال در مرکز بود و هم می‌توان خانواده را حفظ کرد و سالم نگه داشت و در عرصه اجتماعی نیز فتوحات جدیدی کسب کرد.

وی تصریح کرد: زنان مسلمان ما از حضرت زینب(س) الگو گرفتند؛ ایشان در میدان کربلا شمشیر نزد، اما با رسالت زنانه خود کاری کرد که اگر نبود نامی از کربلا باقی نمی‌ماند، هر جنسی ویژگی‌های خودش را دارد و‌ وظیفه‌اش به تکامل رساندن آن‌هاست؛ شیرزنان ما حماسه‌های زیادی را آفریدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ادامه داد: مادری که جوانش را با دست خودش به جبهه‌ها می‌فرستد چه شجاعت و ایثاری بالاتر از اینکه گاهی حتی پنج فرزند خود را راهی جبهه می‌کند، کدام ایثار مردان به این مرتبه می‌رسد که جوانان خود را به جبهه‌ها می‌فرستند. این چیزی است که دشمن را به توطئه‌گری علیه زن در ایران واداشته و هزاران شبکه اینترنتی و ماهواره‌ای را تشکیل داده است، چراکه تشخیص دادند همین زن‌ها دشمنان آنها هستند.

نقدی با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی گفت: هنر دشمنان در این است که سوار هواپیما شوند و بمب بر سر زنان و کودکان بریزند. این را بدانیم که از دامن زن غربی جوان فداکار تربیت نمی‌شود و دست آنها خالی است و این‌طور ذلیل در مقابل تعداد اندک فلسطینی‌ها که سال‌هاست در محاصره هستند نمی‌توانند کاری را انجام دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه تا زن باحیا و عفت و ایرانی و دیندار هست مقاومت در مقابل زور و ظلم نیز وجود دارد، اظهار کرد: زنان هوشیار ما پاسخ این جنگ‌های روانی را دادند، وقتی آتش‌بار روانی دشمن روی زنان بود با همین حجاب محکم پاسخ آنها را دادند که این راه عزت، شهادت و پیروزی است.

نقدی با بیان اینکه در طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی مُرد و به کما رفت، تصریح کرد: باید از انقلاب اسلامی درس بگیرند؛ اگر این جنایت‌ها در غزه ادامه پیدا کند هسته‌های خودجوش مقاومت در جهان که شکل گرفته آ‌نها را در خود خواهد شکست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد حادثه بزرگی برای امت اسلام خواهیم بود، گفت: اگر این خشم را بیش از این برای خودشان جمع کنند درس‌های سنگین و غیرقابل جبرانی خواهند گرفت، همه امت اسلام به میدان آمده و در تمام جهان آزادی‌خواهان به میدان آمدند و این مقاومت‌ها مقدمه ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha