بیانیه دارالقرآن المهدی(عج) در محکومیت رژیم اشغالگر قدس
کد خبر: 4176191
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

بیانیه دارالقرآن المهدی(عج) در محکومیت رژیم اشغالگر قدس

دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه در پی بروز فاجعه انسانی به دست رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل و به شهادت رساندن حدود هزار نفر در بیمارستان المعمدانی غزه، بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه وابسته به دفتر امام جمعه شهر چهاردانگه در پی بروز فاجعه انسانی به دست رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل و به شهادت رساندن حدود هزار نفر در بیمارستان المعمدانی غزه و محکومیت این حمله ددمنشانه، بیانیه صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است؛

«باسمه تعالی

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ (شعرا/۲۲۷)

نسل‌کشی آشکار کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه، بار دیگر دنائت و حرام‌زادگی صهیونیست‌های غاصب و حامیان آن‌ها را نشان داد و اوج این دنائت، حمله به بیمارستان و کشتار مجروحین و کودکان مظلوم و خانواده‌های آنان بود که در هر مرام و مکتب و دینی، مطرود است. البته این اقدامات از باب الغریق یتشبث بکل حشیش که غریق برای نجات دست به هر کاری می‌زند، نشان می‌دهد که فروپاشی این رژیم غاصب بیش از هر زمانی نزدیک شده است.

مدیر، مربیان و قرآن آموزان مجموعه دارالقرآن المهدی(عج) دفتر امام‌جمعه شهر چهاردانگه».

همچنین در خبر دیگری از دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه آمده است؛ دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم ویژه بانوان بزرگسال با ظرفیت محدود(20 نفر) از سوی این مؤسسه برگزار می‌شود. بانوان علاقه‌مند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۷۲۹۲۴۷۶۴ در ارتباط باشند یا از طریق ایتا با آی دی sowt_o_lahn@ در ارتباط باشند.

دارالقرآن المهدی(عج) در شهر چهاردانگه، خیابان شهید باهنر(افشین)، جنب آتش‌نشانی قرار دارد.

شعبه دوم دارالقرآن در شهرک حسین‌آباد مفرح با محوریت برنامه‌های دارالقرآن مرکزی در حال فعالیت است و سومین شعبه دارالقرآن المهدی(عج) که جنب مسجد جامع شهر چهاردانگه واقع شده است.»

انتهای پیام
captcha