سکوت کشورهای اسلامی برابر جنایت رژیم صهیونسیتی جایز نیست
کد خبر: 4176405
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

سکوت کشورهای اسلامی برابر جنایت رژیم صهیونسیتی جایز نیست

استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: با وجود جنایات آشکار رژیم صهیونیستی دیگر سکوت برای هیچ یک از کشورهای اسلامی جایز نیست.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، شامگاه چهارشنبه، ۲۶ مهرماه در اولین همایش شهدای ورزشکار استان، اظهار کرد: مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را با تمام امکانات و تجهیزات آن در هم شکستند.

وی تصریح کرد: با وجود جنایات آشکار رژیم صهیونیستی دیگر سکوت برای هیچ یک از کشورهای اسلامی جایز نیست، انقلاب اسلامی در طول سالیان، همواره از ملل مظلوم از جمله ملت فلسطین حمایت کرده و این امر دشمن را عصبانی وناامید می‌کند، چرا که می‌داند آینده از آن اسلام است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به آیه شریفه ۱۰۳ سوره مبارکه آل عمران خاطرنشان کرد: امروز انسجام و وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است، در ادوار مختلف دشمنان تمام تلاش خود را برای سرنگونی اسلام کردند اما با عنایات خداوند تمام این مکر و حیله‌شان به خودشان بازگشت، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران کردن بیمارستان و مردم بی‌دفاع در اراده مردم شجاع و مقاوم فلسطین هیچ تأثیری نخواهد داشت.

کرمی با قرائت آیه شریفه ۱۰۹ سوره مبارکه آل عمران تأکید کرد: همه عالم در ید قدرت الهی بوده و او همواره یاری‌گر ملت‌های مظلوم است، شهدا با تمسک به خدای متعال به وظیفه الهی خود عمل کردند و تکریم این قشر وظیفه ماست، شهادت هنر مردان خداست و این افراد با خداوند معامله کردند و پاداش خود را نیز از او دریافت می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران ویژه در عمل به فرمان الهی به شمار می‌رفت و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با وجود تحمل سخت‌ترین شرایط یک لحظه از یاد خدا غافل نشدند.

انتهای پیام
captcha