رسالت قرآنیان تبیین مقاومت فلسطین و پاسخ‌گویی به شبهات است
کد خبر: 4176421
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
خالد قدومی:

رسالت قرآنیان تبیین مقاومت فلسطین و پاسخ‌گویی به شبهات است

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با تأکید بر اینکه ما در جنگ بین حق و باطل هستیم، خطاب به جامعه قرآنی گفت: وظیفه ما مؤمنین مواجهه با این باطل است. البته شهادت مردم مظلوم فلسطین و کودکان و زنان بی‌گناه راه شیرین آزادی است، اما نقش شما قرآنیان در صحنه تبلیغات، تفهیم به دیگران و رد شبهات خیلی مهم است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران در اجتماع جامعه قرآنی کشور که برای حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شب گذشته چهارشنبه، ۲۶ مهرماه، بعداز نماز مغرب و عشا در حسینیه الزهرا(س) مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه امروز در غزه و فلسطین شاهد ثبت تاریخ جدیدی در نبرد علیه اسرائیل ظالم هستیم، گفت: این خیلی مهم است که شما ابتکار عمل به خرج دهید و در ادامه خدا به دست مقاومت بر دشمن عذاب نازل می‌کند.

وی با باین اینکه «طوفان الاقصی» که روز هفت اکتبر توسط مبارزان فلسطینی علیه نیرو‌های اشغالگر صهیونیست اجرا شد اتفاق راهبردی و تاریخی در طول تاریخ سرزمین مقدس فلسطین را به وقوع پیوست، گفت: باقی این کار دست خداست و ما هم از این جریان و حرکت راضی هستیم.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ادامه داد: بیش از ۷۵ سال است که زیر اشغال هستیم درحالی که در طول این سال‌ها صدای ما بلند بود و با دنیا پیام‌های متعدد را اعلام می‌کردیم که ما دنبال خونریزی نیستیم و می‌خواهیم مانند مردم دیگر جهان با عزت و سربندی زندگی کنیم، اما کسی گوش نداد. خانه‌های ما را خراب کردند و ۶ هزار نفر از نیرو‌ها و قهرمانان ما را در زندان‌های اسرائیل مبحوس کردند. کودکان و زنان زیر ۱۸ سال هم در این جمع هستند.

قدومی با اشاره به نقش آمریکا در جنایات اسرائیل گفت: بایدن امروز در اتاق جنگ اسرائیل شرکت می‌کند و این اقدام جنگ علیه قبله اول ما و علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه است. ما تا به امروز به قول رهبری معظم انقلاب اسلامی، مسئله فلسطین را مسئله انسانی می‌دانیم، اما غرب می‌گوید که ما همگی با اسرائیل هستیم. بایدن در هر واژه جز از واژه‌های اسرائیلی چیزی ندارد و گویی متن سخنان وی در اسرائیل نوشته شده و توسط بایدن در آمریکا قرائت می‌شود.

ظالمان و منافقان فقط و فقط زبان زور را می‌فهمند

وی بیان کرد: امروز به مراجعه به قرآن می‌فهمیم که این ظالمان و منافقان فقط و فقط زبان زور را می‌فهمند؛ لذا مؤمنین و مجاهدین ما با ایمان عمیق و عقیده راسخ طوفان الاقصی را زیر پرچم قبله اول مسلمین و مقدسات و حمایت مردم در کرانه باختری و مردم مظلوم غزه آغاز کردند و دنیا متوجه شد که مقاومت تهدید جدی علیه صهیونیست است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه محاصره مردم فلسطین در غزه، انجام اقدامات امنیتی در کرانه باختری، هتک حرمت مسجد الاقصی، هتک حرمت مقدسات مسیحیان، سیاست تبعیض نژادی و ... از جمله اقداماتی است که رژیم صهیوینستی علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب می‌شود، گفت: مردم دیگر تحمل وقوع این وقایع را ندارند.

نقش قرآنیان در رد شبهات درباره فلسطین

قدومی با تاکید بر اینکه ما در جنگ بین حق و باطل هستیم، خطاب به جامعه قرآنی گفت: وظیفه ما مؤمنین مواجهه با این باطل است. ما ۴ هزار اسیر کودک و زن در دست اسرائیل داریم. رهبران ما نیز در اسرائیل به صد‌ها سال زندان محکوم شده‌اند. البته شهادت مردم مظلوم فلسطین و کودکان و زنان بی گناه راه شیرین آزادی است. اما نقش شما قرآنیان در صحنه تبلیغات، تفهیم به دیگران و رد شبهات خیلی مهم است.

وی ادامه داد: دشمن امروز به دنبال تبلیغ دروغ و فریب است؛ اما خدا را شکریم که شما می‌دانید چه کنید و به امید خدا و با جهد مقاومت، طوفان الاقصی به بهار پیروزی می‌رسد و آزادای فلسطین از نهر تا بحر نزدیک است و شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

نقش مهم قرآنیان در مقاومت فلسطین و صحنه تبلیغات و رد شبهات

بعد از سخنان وی مهدی صالح، کارشناس مسائل از کشور فلسطین به تحلیل وقایع اخیر غزه پرداخت و گفت: بنده به نمایندگی از بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ شهید پدر، مادر، خواهر، برادر، کودک شهید و مظلوم هستم، ولی با این حال خدا را شکر می‌کنیم که انتقام خون تک تک آن‌ها با عملیات طوفان الاقصی گرفته شد و دیدم که روی دشمن سیاه و پای مقاومت روی سر سرباز ظالم صهیونیستی گذاشته شد. همه دیدیم که خدا نصرت را به ما داد و دست خدا با ما بود.

وی افزود: دیگر هیچ توضیح و توجیهی با بمباران بیمارستان غزه لازم نیست و امیدواریم که تنها جبهه حق شکل بگیرد و این رژیم نابود شود که نابودی این رژیم از علائم ظهور خواهد بود. از تک تک مردمی که در تهران، قم، مشهد، اصفهان سایر شهر‌ها و روستا‌های کشور ایران به پا خواستند و تجمع و تظاهرات برگزار کردند تشکر می‌کنم. ما صابر و صامد هستیم و تصمیم داریم تا پیروزی پا به پای مقاومت باشیم.

انتهای پیام
captcha