پایان ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «پورت سعید» مصر
کد خبر: 4177996
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

پایان ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «پورت سعید» مصر

ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقات بین المللی قرآن «پورت سعید» مصر با ثبت 1745 نفر از کشورهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، کمیته عالی برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم پورت سعید مصر اعلام کرد که ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این مسابقات پس از استقبال 1745 متقاضی از کشورهای مختلف جهان که مایل به شرکت در این مسابقات بودند، به پایان رسید.

در جلسه‌ای که با حضور عادل الغضبان، استاندار پورت سعید و عبدالکریم صالح، رئیس کمیته عالی مسابقات برگزار شد، با اعلام این موضوع تصریح شد که از بین ثبت‌نام کنندگان برای شرکت در این مسابقات 1370 نفر از مصر و 375 نفر هم از کشورهای دیگر هستند.

براساس اعلام کمیته برگزارکننده این مسابقات، شرکت‌کنندگان به صورت مجازی در این مسابقات شرکت کرده و کمیته داوری صدای آنها را شنیده و ارزیابی می‌کند و سپس شرکت‌کنندگان نهایی از بین متقاضیان انتخاب خواهند شد.

به گفته عادل مصیلحی، روزنامه نگار، این برای نخستین بار است که به صورت مجازی صدای شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی پورت سعید ارزیابی می‌شود.

این مسابقات در چند مرحله برگزار خواهد شد؛ اولین مرحله این مسابقات از تاریخ 7 نوامبر آغاز می‌شود و دومین مرحله هم در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد تا اینکه در ژانویه 2024 مرحله سوم برگزار شود.

به گفته مسئولان کمیته عالی برگزارکننده مسابقات، امسال مرحله نهایی این مسابقات از تاریخ دوم تا ششم فوریه 2024 با نام مرحوم شیخ شحات محمد انور برگزار می‌شود.

شایان ذکر است ششمن دوره مسابقات بین‌المللی قرآن پورت سعید در اواخر بهمن ماه سال گذشته در مصر برگزار شد و 65 شرکت کننده از 41 کشور در آن شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha