محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مدرسه علمیه مهدیه افغانستان
کد خبر: 4178861
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مدرسه علمیه مهدیه افغانستان

مراسمی به منظور حمایت از مسلمانان مظلوم غزه و فلسطین، همچنین محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، در مدرسه علمیه مهدیه ولایت دایکندی از مدارس همکار نمایندگی جامعه المصطفی افغانستان برگزار شد.

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مدرسه علمیه مهدیه افغانستان

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از نمایندگی المصطفی در کابل، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رضایی، استاد جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی افغانستان امروز دوشنبه هشتم آبان طی سخنانی با بیان این که رژیم صهیونیستی این غده‌ سرطانی، بیش از 70 سال است که سرزمین فلسطینیان را غصب کرده و مردم فلسطین را آواره و منازل آن‌ها را ویران نموده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در طول این سالیان، خون هزاران کودک و زن سالمند بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی را بر زمین ریخته و بر خرابه‌های شهر‌ها و روستا‌های فلسطین‌نشین، شهرک‌سازی می‌کند و درنده‌ترین افراد را برای اسکان در آنجا به دور هم جمع کرده است.

وی افزود: علاوه بر این‌ها در نتیجه اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل تعداد زیادی از اسیران فلسطینی، در اثر بیماری و در نتیجه بی‌توجهی و اهمال‌کاری عمدی صهیونیست‌ها، در زندان‌های اشغالگران جان باخته‌اند.

حجت‌الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: قصابان صبرا و شتیلا و المعمدانی بدانند که چنین جنایاتی نمی‌تواند مانع «امواج مقتدرانه طوفان‌الاقصی» شود. خون‌بهای آن مظلومان بی‌دفاع، چیزی جز ریشه‌کنی صهیونیسم بین‌الملل و آزادی قدس شریف و اخراج این غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین نخواهد بود و بدون تردید، این کار توسط آزادی‌خواهان و مجاهدان و ظالم‌ستیزان جهان، انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha