انتشار ترجمه استانبولی بیانات مقام معظم رهبری درباره حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4179027
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

انتشار ترجمه استانبولی بیانات مقام معظم رهبری درباره حضرت زهرا(س)

کتاب «حضرت فاطمه(س)؛ الگوی تمام انسان‌ها»،‌ مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره حضرت فاطمه(س) به همت آیکوت پازار باشی و ویرایش جلال عباس ایشک به زبان ترکی استانبولی منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنابر گزارش ارسالی از وابستگی فرهنگی ایران در استانبول، کتاب «حضرت فاطمه(س) الگوی تمام انسان‌ها» مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره حضرت فاطمه(س) است که توسط انتشارات اونسوز با ترجمه آیکوت پازار باشی و ویرایش جلال عباس ایشک در 207 صفحه و در تیراژ هزار جلد ترجمه و چاپ شده است.

در این کتاب  می‌خوانیم: «در نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تأکید می‌شود که حضرت فاطمه(س) نه تنها برای زنان که برای مردان نیز اسوه­‌ای والا مقام است. فلسفه‌ این تعبیر را می‌توان از روایت یکی از همسران پیامبر(ص) فهمید که می‌گوید: «من کسی را شبیه‌تر از فاطمه(س) در وقار و سیرت به رسول خدا(ص) ندیدم». بر اساس این عبارات کلی و بسیاری شواهد موردی، می‌توان به نوعی حضرت زهرا(س) را بازتاب شخصیت رسول خدا دانست و بسیاری از مصادیق رفتار ایشان را به عنوان الگو برای مردان بیان کرد.

شایان ذکر است، کتاب «حضرت فاطمه(س) الگوی تمام انسان‌ها» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول عرضه شده است.

انتهای پیام
captcha