167 قرآن‌آموز دوره تابستانی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تجلیل شدند
کد خبر: 4179381
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
طی مراسمی

167 قرآن‌آموز دوره تابستانی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تجلیل شدند

167 قرآن‌آموز برتر در اختتامیه نود و نهمین دوره آموزش قرآن آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تجلیل شدند.

آستان حضرت عبدالعظیم (ع)به گزارش ایکنا، تالار شیخ صدوق شهرری، شب گذشته چهارشنبه 10 آبان میزبان برگزاری اختتامیه نود و نهمین دوره آموزش قرآن اداره کل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور نزدیک به 500 نفر از قرآن‌آموزان، اساتید و نفرات برتر این دوره بود.

در این مراسم که از ساعت 15 تا 17 با اجرای غلامرضا احمدی برگزار شد، از 167 نفر از قرآن‌آموزان ترم تابستانی این اداره کل که توانسته بودند در امتحانات پایان دوره، حائز رتبه‌های برتر شوند با اهدای جوایزی، تجلیل شد.

گزارش تصویری اختتامیه نودونهمین دوره آموزش قرآن آستان عبدالعظیم(ع)

از جمله دیگر بخش‌های این مراسم تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط محمدحسن موحدی از قاریان بین‌المللی بود و در ادامه در دو نوبت، نماهنگی که به معرفی 28 حافظ هفدهمین دوره حفظ کل قرآن این اداره کل می‌پرداخت و آیین تجلیل از آنها، دوم آبان در همین تالار و با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین قاضی‌عسگر؛ تولید آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شده بود، برای حضار پخش شد.

معتز آقایی؛ مدیرکل امور قرآنی این آستان به ارائه گزارشی از روند برگزاری ترم تابستانی آموزش قرآن پرداخت و همچنین در سه نوبت در فواصل مختلف برنامه، توزیع هدایا میان 167 قرآن‌آموز این دوره به انجام رسید.

همچنین اجرای گروه هم‌خوانی «سبیل‌الرشاد» که در آن گروهی از نوجوانان قرآنی به سبک مرحوم استاد مصطفی اسماعیل آیاتی از سُوَر مبارکه«طارق»،«حاقه» و «شمس» را تلاوت کردند، زینت‌بخش این محفل قرآنی بود و در پایان نیز به قید قرعه به 14 نفر از حضار در این مراسم هدایای قرآنی اهدا شد.

لازم به ذکر است، یکصدمین دوره آموزش قرآن اداره کل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در قالب ترم پاییزه، از 16 مهر آغاز شده است و تا پایان دی‌ماه سال جاری ادامه دارد که در خاتمه این دوره نیز اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha