میزبانی ریاض از بزرگترین نمایشگاه حلال منطقه
کد خبر: 4180822
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

میزبانی ریاض از بزرگترین نمایشگاه حلال منطقه

دومین دوره نمایشگاه و اجلاس بین‌المللی حلال عربستان که بزرگترین نمایشگاه حلال در سطح منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا به شمار می‌رود در شهر ریاض پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از Salaam Gateway، این نمایشگاه که امسال دومین دوره آن برگزار خواهد شد، میزبان تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه حلال است که جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

به گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه و اجلاس بین‌المللی حلال عربستان 2023، این رویداد یک مکان مناسب برای نمایش آخرین تحولات در بازار جهانی حلال و بررسی چالش‌های پیش روی صنعت حلال مانند مقررات حلال، استانداردسازی و انطباق است.

نمایشگاه و اجلاس بین‌المللی حلال عربستان 2023، فرصتی را برای تمرکز بر آخرین نوآوری‌ها و تحقیق و توسعه در صنعت حلال در اختیار فعالان این عرصه قرار می‌دهد.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در حوزه‌هایی مانند غذا، دارو، تجهیزات پزشکی، تامین مالی اسلامی، مد، لوازم آرایشی و بهداشت شخصی، فناوری سبز و گردشگری مسلمان‌پسند فعالیت دارند.

نمایشگاه و اجلاس بین‌المللی حلال عربستان 2023 تمرکز ویژه‌ای بر حمایت از بازیگران داخلی و بین‌المللی برای تحقق و توسعه نوآوری و ابتکارات پایدار برای ترویج رشد اقتصاد حلال دارد.

نمایشگاه حلال امسال تنها محدود به منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) نخواهد بود و شرکت کنندگانی از کشورهای خارج از این منطقه هم حضور خواهند داشت.

دومین نمایشگاه و اجلاس بین‌المللی حلال عربستان قرار است از 19 تا 21 نوامبر (28 تا 30 آبان) در ریاض برگزار شود.

انتهای پیام
captcha