برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سبک زندگی حلال در بحرین
کد خبر: 4113067
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سبک زندگی حلال در بحرین

شهر منامه در بحرین میزبان نمایشگاهی با محوریت سبک زندگی حلال خواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از Halal Times، این اولین نمایشگاه رسمی حلال بحرین است که با همکاری مرکز اسلامی توسعه و تجارت(ICDT) مراکش و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)  و مرکز کنفرانس و تحقیقات کمبریج برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که با عنوان «چشم‌انداز آینده برای حلال واقعی» (The Future Vision for the Real Halal) برگزار خواهد شد، قرار است طیف وسیعی از حوزه‌های مختلف حلال در بخش‌های مواد غذایی، دامداری، دارو، محصولات آرایشی و بهداشتی، گردشگری حلال، خدمات آموزشی و حوزه‌های دیگر را پوشش بدهد.

علاوه بر این قرار است در این نمایشگاه، پیشنهاد ایجاد یک شورای جهانی فقه اسلامی نیز مورد بررسی قرار بگیرد. این شورا که متشکل از متخصصان مسائل حلال است قرار است صنعت جهانی حلال را در رفع تناقضات و ابهامات در مورد مجوز‌ها یاری کند. مسئولان برگزاری این نمایشگاه قصد دارند که مدرن ترین مرکز مرجع جهانی حلال را در بحرین ایجاد کنند.

در این نمایشگاه کارگاهای آموزشی با هدف مطالعه و بهره‌مندی از تحقیقات گذشته در مورد چگونگی تأمین بودجه برای فعالیت‌های تحقیق و توسعه علمی در صنعت حلال با استفاده از دانش فنی و آموزش لازم برگزار می‌شود.

این نمایشگاه قرار است از 4 تا 6 می 2023 (14 تا 18 اردیبهشت 1402) در شهر نمایشگاهی بین‌المللی بحرین برگزار شود.

انتهای پیام
captcha