اولین نمایشگاه حلال 2023 در میسیساگا کانادا
کد خبر: 4111098
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

اولین نمایشگاه حلال 2023 در میسیساگا کانادا

اولین نمایشگاه حلال سال 2023 کانادا با محوریت عرضه و معرفی محصولات حلال در میسیساگا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا ‌به نقل از Canton Fair، هدف این نمایشگاه که مرکز بین‌المللی (The International Center) شهر میسیساگا میزبان آن است معرفی محصولات حلال از سراسر جهان است.

به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه حلال 2023 کانادا (Halal Expo Canada 2023)، این رویداد به عنوان دروازه‌ای به بازار رو به رشد حلال آمریکای شمالی، محصولات و خدمات صنعت حلال را با بالاترین کیفیت عرضه و محل ملاقات خریداران و عرضه‌کنندگان محصولات حلال در سطح بین‌الملل است.

به غیر از غذا و نوشیدنی، محصولات داروسازی، آرایشی و بهداشتی، خدمات مرتبط با تأمین مالی اسلامی، فین‌تک اسلامی، گردشگری حلال و سایر خدمات مرتبط با صنعت حلال در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

ارزش بازار غذای حلال کانادا بیش از 1.2 میلیارد دلار برآورد شده است. این بازاری است که اهمیت آن در حال افزایش است، زیرا جمعیت مسلمان کانادایی 1.5 میلیونی تقریباً سالانه 13 درصد افزایش می‌یابد.

نمایشگاه حلال 2023 کانادا روزهای 17 و 18 می (27 و 28 اردیبهشت 1402) برگزار خواهد شد.

میسیساگا در جنوب استان انتاریو واقع شده‌ است. این شهر که ششمین شهر بزرگ کانادا محسوب می‌شود در غرب شهر تورنتو قرار دارد. جمعیت این شهر حدود 828 هزار نفر بوده و حدود 11 درصد از جمعیت این شهر را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha