حضور مؤسسه نورالسما یزد در گردهمایی اجتماعی سالانه کشوری اتم
کد خبر: 4181426
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

حضور مؤسسه نورالسما یزد در گردهمایی اجتماعی سالانه کشوری اتم

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسما یزد در نخستین گردهمایی اجتماعی سالانه کشوری «اتم» در قالب گردهمایی الگوها و تجربه‌های موفق در تهران حضور یافت.

حضور مؤسسه نورالسما یزد در گردهمایی اجتماعی سالانه کشوری اتمبه گزارش ایکنا از یزد، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسما یزد در نخستین گردهمایی اجتماعی سالانه کشوری «اتم» در قالب گردهمایی الگوها و تجربه‌های موفق در تهران حضور یافت.

بی بی شمسی حسینی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسما و مؤسسه خیریه نور حضرت زینب(س) یزد که با توجه به فعالیت مؤثر در عرصه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، آسیب‌های اجتماعی در این گردهمایی حضور یافت به ایکنا گفت: خوشبختانه با 25 سال فعالیت در گردهمایی الگوها و تجربه‌های موفق که در تهران برگزار شد، به عنوان نماینده استان حضور یافتم.

وی کاریابی برای 1500 نفر، آموزش دو هزار نفر و ایجاد اشتغال برای آنان، برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآنی با حضور 600 نفر، فراهم کردن زمینه ازدواج برای 150 نفر، تأمین جهیزیه و سیسمونی، کمک به ترک افراد معتاد و حمایت از خانواده آنان، اعزام افراد از روستاها و مناطق محروم به مشهد مقدس و ... را از جمله اقدامات دانست.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان کرونا نیز گفت: با شیوع کرونا، گروه جهادی فعال و با حضور تعدادی از بانوان نسبت به دوخت ماسک، گان و ... اقدام شد. همچنین اجرای طرح رزمایش همدلی و تهیه بسته‌های معیشتی، کمک به صلح و سازش در حوزه خانواده، فراهم کردن زمینه اعزام سه هزار نفر از روستائیان به سفر زیارتی کربلا، تأمین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار از دیگر اقدامات است.

این بانوی یزدی که به عنوان فعال فرهنگی، قرآنی و فعال آسیب‌های اجتماعی معرفی شده، توانسته لوح‌های تقدیر از مسئولان کشوری و استانی دریافت کند و اکنون در حوزه خانواده، جمعیت و فرزندآوری فعالیت دارد.

انتهای پیام
captcha