برخورد با کشتی‌های اسرائیلی تا پایان تجاوز به غزه ادامه دارد
کد خبر: 4185667
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
نیروهای مسلح یمن:

برخورد با کشتی‌های اسرائیلی تا پایان تجاوز به غزه ادامه دارد

نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که برخورد با کشتی‌های اسرائیلی خواسته امت اسلامی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و تا پایان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا، نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند، نیروی دریایی ارتش یمن صبح امروز به یاری خداوند دو کشتی رژیم صهیونیستی به نام‌های «یونیتی اکسپلورر» و نامبر ناین (شماره ۹) را در باب المندب هدف قرار داد.

در این بیانیه توضیح داده شده است که اولین کشتی اسرائیلی با موشک نیروی دریایی و کشتی دوم با پهپاد نیروی دریایی هدف قرار گرفته است.

این بیانیه حاکی از آن است که دو کشتی اسرائیلی را به دلیل رد پیام‌های هشداردهنده نیروهای دریایی یمن هدف گرفته است و این عملیات، در راستای اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن و در پاسخ به خواسته‌های مردم کشورمان و آزادگان امت اسلامی ما برای ایستادن در کنار ملت فلسطین انجام شده است.

در این بیانیه تأکید شده است که نیروهای مسلح یمن به جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و عرب تا پایان تجاوزات اسرائیل به برادران ما در نوار غزه ادامه می‌دهند.

در این بیانیه مجدداً به همه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با اسرائیل هشدار داده شد که در صورت نقض بیانیه‌های نیروهای مسلح ما، به یک هدف قانونی تبدیل خواهند شد.

یمن در ادامه حمایت‌های اخیر از فلسطین، اخیراً یک کشتی اسرائیلی حامل خودرو برای صهیونیست‌ها به نام «گلکسی لیدر» را تحت کنترل درآورد و آن را به سواحل خود منتقل کرد.

انتهای پیام
captcha