حمایت رمضانی یمنی‌ها از غزه
کد خبر: 4206745
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

حمایت رمضانی یمنی‌ها از غزه

یمنی‌ها امروز برای حمایت از مردم نوار غزه در میدان السبعین شهر صنعا گردهم‌ آمدند.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه خبری «المسیره»، مردم یمن امروز جمعه پس از برپایی دومین نماز جمعه ماه رمضان، تظاهراتی را در حمایت از مردم فلسطین به ویژه ساکنان غزه آغاز کرده و خود را به میدان «السبعین» شهر صنعاء رساندند.

این تظاهرات با عنوان «عملیات ما ادامه دارد حملاتتان را متوقف کنید» آغاز و تصاویری از مشارکت گسترده یمنی‌ها در این تظاهرات منتشر شد.

در بیانیه‌ای که برگزارکنندگان این تظاهرات منتشر کردند، ضمن تقدیر از مقاومت ملت فلسطین و ابراز همدردی عمیق با آنها، بر اهمیت استمرار فعالیت‌ها و راهپیمایی‌های مردمی در حمایت از ملت فلسطین و نبرد مقدسشان علیه رژیم صهیونیستی تأکید شد.

همچنین در این بیانیه بر لزوم تداوم عملیات نظامی یمن در حمایت از عملیات طوفان‌الاقصی تا زمانی که جنگ متوقف شده، تأکید شد.

 

طوفان رمضانی مردم یمن در حمایت از غزه

 

طوفان رمضانی مردم یمن در حمایت از غزه

در ادامه این بیانیه نیز ضمن تبریک بابت عملیات ویژه و مستمر رزمندگان محور جهاد و مقاومت و عملیات‌ قهرمانانه آنها در فلسطین و نوار غزه، از نیروهای مسلح یمن در تشکل‌های مختلف خواسته شده تا عملیات‌های ویژه خود علیه دشمن صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی را افزایش دهند.

همچنین در این بیانیه بار دیگر از همه خواسته شده بر اساس اصل ایمان تمامی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها را تحریم کنند.

انتهای پیام
captcha