قتل‌عام کودکان غزه، شکست راهبردی صهیونیست است
کد خبر: 4186948
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

قتل‌عام کودکان غزه، شکست راهبردی صهیونیست است

علی فدوی گفت: کودک‌کشی و قتل‌عام زنان و پیران بزرگ‌ترین شکست راهبردی در کنار شکست‌های تاکتیکی و عملیاتی خبیثان جبهه باطل آمریکا و همراهان او در غزه است.

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از قم، علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم نخستین سالگرد شهید مختارزاده که شامگاه 18 آذرماه در حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه اهل‌ بیت(ع) تجلی سیره نبوی برای تحقق وعده‌های الهی هستند، اظهار کرد: وعده الهی راجع به حکومت بر حق اسلامی یعنی همان حکومت بقیه الله(عج) که همه عالم از آن بهره‌مند می‌شوند تخلف‌ناپذیر بوده و برای همه بندگان خدا بهترین دوران خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از همان روز‌های ابتدایی ندای دفاع از مظلوم و مخالفت با ظالم را در نهضت اسلامی خود سر داد، ادامه داد: وقتی امام خمینی(ره) آمریکا را ام‌الفساد و رژیم صهیونیستی را جانی کودک‌کش معرفی کرد؛ دشمنان اسلام که تشکیل حکومت مبتنی بر اندیشه اسلامی را برنمی‌تابیدند، با انقلاب اسلامی مخالفت کردند.

فدوی با تأکید بر اینکه در نبرد حق و باطل همواره این جبهه حق است که پیروز میدان می‌شود، تصریح کرد: مطمئن باشید اگر دشمنان اسلام و انقلاب و همه ایادی آن در این ۴۵ سال عمر انقلاب، حتی یک پیروزی به‌دست می‌آوردند، با سلطه رسانه‌ای که در اختیار دارند، گوش جهانیان را کر می‌کردند.

وی افزود: براساس آیات صریح الهی در نبرد دائمی حق و باطل و حزب‌الله با حزب شیطان، این حزب خداست که همواره پیروز است، چراکه این خداوند است که پیروزی جبهه حق را اراده کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه همواره باید مراقب باشیم تا در حزب خدا و در جبهه حق حضور یابیم، بیان کرد: سال گذشته همه خبیثان عالم متفاوت با تقابل‌های پیشین، فتنه بزرگ و جنگ تمام‌عیاری را علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند. اینان تصور می‌کردند با ابزار‌هایی که در دست دارند می‌توانند انقلاب اسلامی را شکست دهند؛ حال‌ آنکه این فتنه باعث شد تا در داخل کشور آن‌هایی که ۴۴ سال از قبل انقلاب بهره برده بودند، در این فضا خود را رسوا کنند و همان حرف‌های آمریکا را تکرار و دستورات او را اجرا کنند.

فدوی با اشاره به اینکه دلدادگان انقلاب اسلامی در جبهه حق با ایثار و جان‌فشانی، توطئه‌های شوم دشمنان را نقش‌ بر آب کردند، یادآور شد: دلدادگان انقلاب اسلامی همواره میدان‌دار دفاع از انقلاب و اسلام هستند و برای اینکه خبیثان عالم به اهداف‌شان نرسند زحمت فراوانی را متحمل شده و دسیسه شوم کشته‌سازی خبیثان عالم را عقیم کردند.

وی کودک‌کشی و قتل‌عام زنان و پیران را بزرگ‌ترین شکست راهبردی در کنار شکست‌های تاکتیکی و عملیاتی خبیثان جبهه باطل آمریکا و همراهان او در غزه توصیف کرد و گفت: آشکار شدن دروغ بزرگ صهیونیست‌ها برای ملت‌های جهان از دیگر شکست‌های مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قتل‌عام زنان و کودکان غزه جزء نمایان‌سازی چهره واقعی جنایتکاری و اشغالگری ظالمانه صهیونیست‌ها چیزی دیگری برایشان نخواهد داشت.

فدوی جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فضای مجازی را از دیگر جبهه‌های تقابل گفتمان انقلاب اسلامی با استکبار جهانی دانست و با بیان اینکه شیطان بزرگ در جنگ اقتصادی همه ملت ایران را نشانه می‌گیرد، یادآور شد: در عین شناخت درست و دقیق تکالیف، باید عزم و جزم خود را برای عمل مؤمنانه با اخلاص به تکالیف در پیش گیریم، چراکه خداوند بهترین نتیجه را پیش روی صادقان مسیر الی الله قرار می‌دهد.

وی به اقتدار وصف‌ناپذیر جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: طبق آیات الهی، کسانی که به تکالیف خود عمل کنند، خداوند نمی‌گذارد هیچ‌گاه در بن‌بست بمانند و روزی‌شان را از جایی که فکرش را نمی‌کنند می‌فرستد، ملتی که به وعده حق الهی باور داشته باشد هیچ‌وقت شکست نخواهد خورد.

فدوی در پایان شهدا را پیش‌قراولان عمل به تکلیف دانست و تصریح کرد: شهدا پیش از اینکه شهید شوند، به راه حق ایمان یافتند و همچون مقتدایشان با دلی آرام و قلبی مطمئن به دیدار خدا شتافتند.

پوشش از علی حسینی

انتهای پیام
captcha