آغاز دوره «تربیت معلم زمینه‌ساز ظهور» در یزد
کد خبر: 4188838
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

آغاز دوره «تربیت معلم زمینه‌ساز ظهور» در یزد

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد از آغاز کلاس‌های دوره «تربیت معلم زمینه‌ساز ظهور» با حضور بیش از 200 فعال فرهنگی و مهدویت در چهار شهرستان استان خبر داد.

محمود رستگاری، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود یزدمحمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری دوره «تربیت معلم زمینه‌ساز ظهور» گفت: این دوره با هدف تربیت و رشد معلمان و مربیان توانمند و آشنا به معارف مهدویت جهت ترویج فرهنگ انتظار و همچنین تأمین مربیان طرح یاران موعود دانش‌آموزی در سطح مدارس، به همت این بنیاد و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و مدیریت حوزه‌های علمیه استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ارائه گواهی دوره ضمن خدمت 30 ساعته با عنوان تربیت بر مبنای هویت فرهنگی به فرهنگیان شرکت‌کننده توسط آموزش و پرورش، ارائه گواهی حضور در همایش و کارگاه‌ها به میزان 24 ساعت برای آموزش‌های مجازی و مطالعاتی توسط آموزش و پرورش، ارائه مجوز تدریس دوره‌های مهدویت در دانشگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، هیأت‌ها و مساجد توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، استفاده از اساتید کشوری مهدویت و ارائه گواهی مربی مهدویت برای افرادی که در آزمون‌های پایان‌ دوره موفق به کسب نمره قبولی شوند، از جمله مزایای این دوره است.

رستگاری افزود: این دوره در 6 هفته در مرکز استان و سه شهرستان مهریز، بافق و اردکان با شرکت بیش از 200 فعال فرهنگی و مهدویت در حال برگزاری است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد گفت: معلمان و مربیان که موفق به دریافت گواهی مربی مهدویت شوند، در طرح یاران موعود دانش‌آموزی در مدارس استان به‌کارگیری می‌شوند.

انتهای پیام
captcha