اجرای یلدای مهدوی در البرز
کد خبر: 4189181
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

اجرای یلدای مهدوی در البرز

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: رزمایش یلدای مهدوی با همت گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج این استان آغاز شد.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز، روز پنجشنبه، 30 آذرماه در حاشیه آیین آغازین رزمایش یلدای مهدوی گفت: در اجرای این رزمایش ۲۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا در بین اقشار کم برخوردار البرز با همت گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر همدلی مؤمنانه و حمایت از اقشار کم برخوردار، اظهار کرد: رزمایش یلدای مهدوی با تخصیص بسته‌های یلدایی به عنوان هدیه‌های از حضرت صاحب الزمان(عج) به اقشار کم برخوردار و با هدف رونق بخشیدن به سفره یلدایی، امید آفرینی و افزایش معنویت در خانواده‌های کم برخوردار و ترویج فرهنگ زیبای مهدویت در جامعه درحال برگزاری است.

این مسئول با بیان اینکه این بسته‌ها شامل اقلام معیشتی، میوه و تنقلات یلدایی است افزود: امیدواریم با توزیع این بسته‌های یلدایی اقشار کم‌برخوردار استان البرز به برکت امام زمان(عج) شبی خوشی را توام با معرفت و عشق مهدوی در کنار خانواده داشته باشند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه این رزمایش با همت بسیج مساجد و محلات سپاه استان البرز و حضور و همکاری ۱۱۱۳ پایگاه مقاومت بسیج این استان در مناطق مختلف استان البرز آغاز شده، گفت: این رزمایش با تخصیص اعتباری معادل ۴۵ میلیارد ریال از طرف سپاه استان البرز و پایگاه‌های بسیج استان البرز نیز معادل مبلغ تخصیص داده شده توسط سپاه از خیران جمع‌آوری کرده‌اند که در مجموع این رزمایش با مبلغ ۹۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha