مراسم تشییع شهدا، موجب تقویت روحیه انقلابی در جامعه می‌شود
کد خبر: 4189313
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

مراسم تشییع شهدا، موجب تقویت روحیه انقلابی در جامعه می‌شود

امام جمعه سمنان با اشاره به تشییع پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام در روزهای گذشته در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور گفت: تشییع پرشور شهدای گمنام، روحیه انقلابی را در جامعه تقویت می‌کند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی، امام جمعه این شهر ظهر امروز 1 دی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن قدردانی از مردم بابت تشییع باشکوه شهدای گمنام در روزهای اخیر  گفت: ۲۸۰ شهید گمنام در روزهای گذشته در استان‌ها و شهرهای مختلف ایران اسلامی تشییع شدند که مردم با حضور صدها هزار نفری خود در آیین تشییع باشکوه این شهیدان، بار دیگر قدردانی خود را از لاله‌های پرپر وطن نشان دادند.

وی ادامه داد: آیین‌های باشکوه تشییع شهیدان در جای‌جای استان قابل تقدیر بود و گروه‌های مردمی، زحمات زیادی را در این زمینه متقبل شدند.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به اینکه تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا (س) در سمنان هم‌زمان با روزهای حزن و اندوه سالروز شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت صدیقه کبری (س)، به‌خوبی انجام شد یادآور شد: مردم مؤمن سمنان نشان دادند که ارادتشان به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هر روز بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه تشییع صدها هزار نفری شهیدان گمنام در اقصی نقاط کشور، پیام‌های زیادی برای دوستان و دشمنان دارد افزود: یکی از مهم‌ترین این پیام‌ها، این است که راه شهیدان همواره ادامه دارد و به آخر نمی‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت و ازخودگذشتگی در راه دین و کشور، ایثار و ایستادگی مقابل دشمنان و به‌ویژه مبارزه با ظلم و ظالم از پیام‌های آشکار شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است که امروز باید به آنها توجه بیشتری شود متذکر شد: مادران شهدا در این مسیر صبر کردندکه در این راستا تکریم آنها در حقیقت تکریم ایثار و شکیبایی است.

به گفته حجت‌الاسلام مطیعی؛ ملت ایران همیشه نشان داده‌اند که با روحیه انقلابی خود در میدان نبرد با دشمنان ایستاده‌اند و تشییع شهدای گمنام نیز این روحیه را در جامعه تقویت کرد.

انتهای پیام
captcha