برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی در مهد قرآن سمنان
کد خبر: 4189485
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی در مهد قرآن سمنان

مدیر مهد قرآن کریم سمنان از برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن در این مهد خبر داد و گفت: 23 نفر از حفاظ در این آزمون شرکت داشتند.

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی در مهد قرآن سمنان

راضیه نظری، مدیر مهد قرآن حرم مطهر حضرت یحیی بن موسی کاظم (ع) سمنان در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن در این مهد خبر داد و گفت: این آزمون که روز گذشته، دوم دی برگزار شد 23 نفر از حفاظ شرکت داشتند.

وی ادامه داد: دوره ارتقاء حافظان قرآن کریم در کانون مهد قرآن در دو سطح مقدماتی و تکمیلی در حال برگزاری است. سطح مقدماتی در تاریخ ۱۸ و ۱۹ آبان در مرکز فرهنگی افق برگزار شد و از تاریخ ۱۳ آذر کلاس‌های تخصصی ارتقاء حافظان شروع شد و تا پایان بهمن ادامه دارد.

نظری افزود: کلاس‌ها در رشته‌ها با روش‌های اصولی حفظ، تجوید و صوت و لحن توسط اساتید مهد قرآن کشوری به شکل مجازی و حضوری در حال برگزاری است.

مدیر مهد قرآن سمنان از حضور 130 فراگیر در دوره‌های مختلف مفاهیم، تجوید سطح 1، ترتیل مقدماتی و تفسیر در این مهد خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های حفظ قرآن در طرح‌های حفظ دو ساله، سه ساله، چهارساله و بالاتر برگزار خواهد شد که در این راستا استقبال خوبی از این دوره‌ها شده است.

خبرنگار- اعظم نظری 

انتهای پیام
captcha