جشن میلاد فاطمه(س) در آستان عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4191203
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
ویژه بانوان

جشن میلاد فاطمه(س) در آستان عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) ویژه بانوان سه‌شنبه، 12 دی‌ماه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، از سوی هیئت بانوان آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در محل آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود. 

در این مراسم که ویژه بانوان است، روشنی‌دوست، از اساتید دانشگاه به سخنرانی پرداخته و در ادامه نیز شمشیری (بنی‌طبا)، از مداحان اهل بیت(ع) به مولودی‌خوانی می‌پردازد. 

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) ویژه بانوان سه‌شنبه، ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۴:۴۵ در محل تالار شیخ صدوق(ره) حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برپا می‌شود، همچنین، ویژه‌برنامه‌های ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار خواهد شد.

مراسم شب ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) و سالروز شهادت سردار دلها سه‌شنبه، 12 دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون و مدیحه‌سرایی حمید رمضانپور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برپا می‌شود.

ویژه‌برنامه مدیحه‌سرایی چهارشنبه، 13 دی‌ماه مصادف با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با نوای شهروز حبیبی پس از اقامه نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود. 

ویژه‌برنامه‌ای نیز به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت پنجشنبه، 14 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم‌صفوی و قرائت دعای کمیل و مرثیه‌‌سرایی الیاس آستی در شبستان امام خمینی(ره) برپا می‌شود. 

برگزاری تجمع بانوان مهدوی در روز میلاد آن حضرت مصادف با 13 دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر و مدیحه‌سرایی مهدی خادم از ساعت 9 در مصلای امام علی(ع) آستان و برپایی محفل انس با قرآن کریم ویژه ایام میلاد، پنجشنبه، 14 دی‌ماه از ساعت 21 با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر از دیگر برنامه‌های این ایام است. 

انتهای پیام
captcha