مهلت ارسال آثار به همایش سلامت معنوی اسلامی تمدید شد
کد خبر: 4193668
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

مهلت ارسال آثار به همایش سلامت معنوی اسلامی تمدید شد

هیئت داوران هشتمین همایش سلامت معنوی اسلامی از تمدید مهلت ارسال آثار به این همایش تا 15 بهمن ماه خبر داد.

مهلت ارسال آثار به همایش سلامت معنوی اسلامی تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل فرهنگستان علوم پزشکی، هیئت داوران هشتمین همایش سلامت معنوی اسلامی که از دوم تا چهارم اسفند ۱۴۰۲ در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، ضمن اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، پرداختن به مفاهیم قرآنی را مهمترین معیار در میان معیارهای داوری و گزینش برترین آثار پژوهشی این همایش ذکر کرد.

در نشست ارزیابی آثار رسیده به دبیرخانه همایش که امروز ۲۳ دی ۱۴۰۲ برگزار شد، آثار ارسالی پژوهشگران از سراسر کشور با معیارهای داوری بررسی و امتیازاتی از صفر تا پنج به آنها تعلق گرفت. روش مطالعه صحیح و کامل، ساختار مقاله و شیوه نگارش علمی آن، محتوای مرتبط با محورهای همایش معیارهای مهم داوری این آثار بودند، لیکن پرداختن به مفاهیم قرآنی و احادیث معتبر که منبع اصلی متون اسلامی در تبیین اهمیت و جایگاه سلامت معنوی اسلامی محسوب می‌شوند به عنوان معیاری ممتاز در گزینش آثار برتر در هشتمین همایش سلامت معنوی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ارسال چکیده آثار خود تا ۱۵ بهمن به نشانی دبیرخانه همایش در گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند. 

انتهای پیام
captcha