«انسان در قرآن» به زبان ترکی استانبولی كتاب گویا شد
کد خبر: 4193669
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

«انسان در قرآن» به زبان ترکی استانبولی كتاب گویا شد

با همکاری وابستگی فرهنگی ایران در استانبول، کتاب «انسان در قرآن» اثر استاد شهید مرتضی مطهری از سوی انتشارات اونسوز گویاسازی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول، کتاب «انسان در قرآن» اثر استاد شهید مرتضی  مطهری از سوی انتشارات اونسوز گویاسازی و بر روی درگاه اینترنتی و کتاب‌های صوتی انتشارات اونسوز قرار گرفت است.

کتاب صوتی «انسان در قرآن از مجموعه کتاب‌های «مقدمه‌ای بر جهان‌بینی اسلامی» است. مجموعه شش جلدی مقدمه‌ای بر جهان‌بینی اسلامی آخرین اثر نگارشی استاد مطهری به شمار می‌آید.

این کتاب از سوی بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری با همکاری انتشارات صدرا تولید شده است. این کتاب به معرفی انسان قرآنی می‌پردازد، انسانی چند بعدی که سرشار از جاذبه‌های معنوی همچون علم و دانایی، خیر اخلاقی و ... است.

در عین حال، محدودیت‌هایی مانند وراثت و محیط طبیعی و جغرافیایی، چنین انسانی را فرا گرفته است و او به حکم عقل و علم از یک طرف و اراده و ایمان از طرف دیگر، تغییراتی در این عوامل محدود کننده ایجاد می‌کند و آنها را با خواسته‌های خویش منطبق می‌سازد.

بخش پایانی کتاب به بیان انواع خودآگاهی‌ها (فطری، فلسفی، جهانی، طبقاتی، ملی، انسانی، عرفانی و پیامبرانه) اختصاص یافته است.

شایان ذکر است، کتاب صوتی «انسان در قرآن» از طریق لینک اینترنتی https://we.tl/t-8bqcCr7Cc8 در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha