ارسال 6 هزار اثر از ایران و 11 کشور به سوگواره مهر محرم در سمنان
کد خبر: 4194078
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

ارسال 6 هزار اثر از ایران و 11 کشور به سوگواره مهر محرم در سمنان

دبیر سوگواره ملی و بین‌المللی مهر محرم از ارسال قریب شش هزار اثر شامل عکس و فیلم کوتاه از ایران و 11 کشور جهان به شانزدهمین دوره این سوگواره خبر داد.

سوگواره مهر محرم

به گزارش ایکنا از سمنان، میثم قدس‌پور، دبیر سوگواره ملی و بین‌المللی مهر محرم استان، عصر روز گذشته، 24 دی از ارسال قریب شش هزار اثر شامل عکس و فیلم کوتاه از ایران و 11 کشور جهان به شانزدهمین دوره سوگواره مهر محرم خبر داد.

وی با اشاره به سابقه ۱۶ ساله این سوگواره که به صورت مردم نهاد در سمنان آغاز شد، اظهار کرد: در این راستا این سوگواره هم اکنون در سطح بین‌المللی در بین عکاسان مطرح جهان اسلام از اعتبار بالایی برخوردار است.

قدس‌پور با بیان اینکه در آخرین دوره این سوگواره نزدیک به شش هزار عکس و فیلم کوتاه از ایران و 11 کشور جهان به این سوگواره رسید، اظهار کرد: اختتامیه و نمایشگاه در بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی، هنری کومش برگزار می‌شود.

دبیر سوگواره ملی و بین‌المللی مهر محرم افزود: این سوگواره بانک اطلاعاتی و ارتباط با بسیاری از عکاسان را ایجاد کرده و می‌تواند بستری برای بارگذاری موضوعات متنوع فرهنگی برای سمنان باشد که این امر با پشتیبانی ارگان‌ها قابل برنامه‌ریزی است.

به گفته وی، شانزدهمین سوگواره ملی و پنجمین پویش ملی تولید محتوای دیجیتال مهر محرم به میزبانی سمنان و با هدف جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای عاشورایی در فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوای دیجیتال هر سال برگزار می‌شود. 

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha