محدودیتی برای حمایت از برنامه‌های قرآنی نداریم
کد خبر: 4195406
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
سردار سلامی:

محدودیتی برای حمایت از برنامه‌های قرآنی نداریم

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای حمایت از برنامه‌های قرآنی ندارند، گفت: ما خود را، پاسداران حدود الهی و قرآن می‌دانیم. هر اندازه که فعالان این عرصه توان توسعه این ساختارها را داشته باشند، برای حمایت آنان آمادگی داریم.

هیچ محدودیتی برای حمایت از برنامه‌های قرآنی نداریم؛‌ پاسداران حدود الهی و  قرآن

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: تنها راه عبور جامعه از هر مشکلی تمسک به قرآن کریم است. ما به عنوان سپاه و بسیج و پاسداران انقلاب اسلامی، حافظان حدود الهی و حافظان قرآن هستیم. 

وی با اشاره به افتتاح 114 دارالقرآن بسیج در کشور طی هفته گذشته افزود: در امر ترویج معارف قرآن و رونق بخشیدن آن در جامعه به ویژه میان نسل جوان هر اقدام و هر کوششی را مورد حمایت قرار خواهیم داد، من از اقدام سازمان بسیج مستضعفان که دارالقرآن‌های مختلفی را در سطوح شهرستانی تأسیس کرده است، قدردانی می‌کنم.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: این دارالقرآن‌ها کانون جذب نوجوانان و جوانان جامعه خواهد بود تا همنشین و مونس قرآن شوند. ان‌شاءالله همه حمایت‌های مادی و معنوی را از این مراکز به عمل خواهیم آورد و این را جزء دستور کارهای مرکزی و اولویت‌دار سپاه قرار خواهیم داد.

این حافظ کل قرآن در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره وظیفه سپاه در خصوص تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در زمینه توسعه کمی و کیفی حافظان قرآن کریم گفت:‌ هیچ محدودیتی در حمایت از برنامه‌های مربوط به ترویج قرآن کریم نداریم. هر اندازه که فعالان این عرصه توان توسعه این ساختارها را داشته باشند، برای حمایت آنان آمادگی داریم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اوصیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۸
0
0
امیدوارم جامعه قرآنی از این فرصت استفاده کنند
captcha