دشمنان از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی واهمه دارند
کد خبر: 4195639
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
وزیر کشور:

دشمنان از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی واهمه دارند

احمد وحیدی با بیان اینکه انتخابات نقطه تعیین‌کننده است و همه باید یک‌صدا در میدان باشند، گفت: آمریکا و اسرائیل غاصب با انقلاب مخالف بوده و به‌دنبال عدم حضور مردم در انتخابات هستند؛ چون از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌ترسند.

احمد وحیدی، وزیر کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، احمد وحیدی، وزیر کشور، روز گذشته، سوم بهمن‌ماه، در مراسم معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه انتخابات نقطه تعیین‌کننده است و همه باید یک‌صدا در میدان باشند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با انقلاب مخالف بوده و در پی عدم حضور مردم در انتخابات هستند؛ چون از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌ترسند.

 وی با بیان اینکه ما ترسی از شهادت نداریم، گفت: پیروزی اسلام مقابل کفر وعده الهی است و ما نزدیک قله هستیم و در آن نباید شک کرد. امروز مقاومت غزه مقابل ارتش اسرائیل، نشانه تحقق صدق وعده الهی است.

وزیر کشور، به مبارزات یمنی‌ها با رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: توقف در این شرایط و ناامیدی ممنوع است و باید حرکت مقتدرانه داشته باشیم. دولت هم در میدان است و تمام ارزش‌های عزت‌آور را دنبال می‌کند؛ چون دولت عین مردم است.امروز ملت بیدار و در صحنه و تسلیم‌ناپذیر است.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه سردار خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی زحمات زیادی کشید، گفت: وی برای کسب رتبه اول سرمایه‌گذاری خارجی و پژوهش‌های علمی و انعقاد قراردادهای مهم اقتصادی تلاش زیادی کرد که این روند باید ادامه یابد.

وزیر کشور، با بیان اینکه در کار جهادی توقف مطرح نیست و انقلاب به ما یاد داد که نباید دست از جهاد بکشیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی بن‌بست ندارد، چون خدا را داریم. امروز مدیری جوان و فرهیخته استاندار می‌شود که در حوزه سیاسی و اقتصادی صاحب‌نظر است.

وحیدی، با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی قلب تپنده و نقطه محوری در اقتصاد ایران و مرکز دیپلماسی در بین کشورهای همسایه است، افزود: اینجا خطه عاشورایی و استاندار جدید هم مدیر جهادی است.

وزیر کشور اظهارکرد: رئیس‌جمهور بر توسعه استان تأکید دارد و مصوبات سفر باید پیگیری شود و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم تا نیازها و کمبودهای مردم استان سریع رفع شود. وجود حجت‌الاسلام آل‌هاشم را در استان آذربایجان‌شرقی مایه برکت، وحدت و انسجام بی‌مانند در استان است که باید از مدیریت معنوی ایشان استفاده کرد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب مالک رحمتی به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی با امضای رئیس‌جمهور، توسط وزیر کشور به وی اعطا شد. همچنین وزیر کشور با اهدای لوح تقدیر از خانواده مرحوم عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha