رضایت مردم، مایه اعتبار دولت و نظام است
کد خبر: 4195642
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:

رضایت مردم، مایه اعتبار دولت و نظام است

مالک رحمتی، با بیان اینکه رضایت مردم، مایه اعتبار دولت و نظام است، گفت: همه ما مدیران بار این مسئولیت را بر دوش می‌کشیم تا در آنها رضایت ایجاد کنیم.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، سوم بهمن‌ماه، در آئین معارفه خود به عنوان استاندار آذربایجان‌‌شرقی، یاد و خاطره استاندار مرحوم عابدین خرّم را گرامی داشت و گفت: خوشا به حال سردار خرّم که با دستی پر رفت و با عزت بدرقه شد و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجاهدت‌های مرحوم خرّم در مسیر انقلاب، دفاع مقدس، فرماندهی سپاه و خادمی مردم، گفت: ایشان عمر خود را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی کرد و همه مردم آذربایجان به خدمات ایشان واقف هستند و بنده وظیفه دارم در برابر این مرد مجاهد سر تعظیم فرود بیاورم.

رحمتی، با بیان اینکه امروز روز مبارکی برای من است که به اصل خودم برگشتم، گفت: بنده روزی در وزارت کشور یک کارشناس بودم و امروز دوباره به وزارت کشور برگشتم و تقدیر بر این شد که بعد از مسئولیت سنگین سازمان خصوصی‌سازی و در اوج کارهای شبانه‌روزی، با تماس وزیر کشور به استانداری بیایم.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: وقتی جناب وزیر از من خواست تا به این سمت بیایم فقط گفتم من سرباز نظام هستم و هرجا صلاح باشد این سرباز کار کند حاضر خواهم شد.

وی با بیان اینکه آذربایجان، مهد تمدن و جریان‌ساز و تاریخ‌ساز است و بنده با قبول این مسئولیت، سخت‌ترین ماموریت را بر عهده دارم، گفت: بزرگترین سرمایه‌ای که من را در این راه کمک خواهد کرد، دعای خیر شما مردم و پدر و مادرم است؛ افتخار می‌کنم که فرزند یک کارگر هستم و از پدرم می‌خواهم تا من را از دعای خیر خود محروم نکند.

رحمتی، با بیان اینکه رضایت مردم، مایه اعتبار دولت و نظام است، افزود: همه ما مدیران بار این مسئولیت را بر دوش می‌کشیم تا در آنها رضایت ایجاد کنیم. اگر در این استان، مدیران کل و مسئولان گمان کنند که از تهران کاری برای آنها اتفاق خواهد افتاد، سخت در اشتباه هستند؛ زیرا جای جای این استان سرشار از ظرفیت است و در مسیر تحول همه باید ایمان داشته باشیم که کار نشدنی نداریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: سعی خواهیم کرد مسیری که آقای خرّم ایجاد کردند با شدت و قدرت ادامه دهیم تا عقب‌ماندگی‌ها کاهش یابد و در این مسیر همه باید همدل باشیم و روحیه جهادی، تلاش، همکاری و تعامل نقش اصلی را دارد.

وی با بیان اینکه دوران سختی است و زمان هم کم است و مسئولیت‌های بزرگی داریم و باید با مشارکت به پیش برویم، گفت: حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و بیان ایشان که مثل کوه پشت شما هستیم، دلگرمی عجیبی به من داد و من این را به وزارت کشور هم انتقال دادم.

در پایان این مراسم حکم انتصاب استاندار آذربایجان شرقی با امضای رئیس جمهور، توسط وزیر کشور به وی اعطا شد. همچنین وزیر کشور با اهدای لوح تقدیر از خانواده مرحوم عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی تجلیل و قدردانی کرد.

امرعلی گل محمدی

انتهای پیام
captcha