مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4196306
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» در یزد آغاز شد

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از آغاز دهمین مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان خبر داد.

مجتبی بهجت، مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی آموزش و پرورش استان یزدمجتبی بهجت، مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به آغاز مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» در این استان گفت: مسابقه «عطر انتظار» برای دهمین سال متوالی و به منظور رونق و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 9 هزار دانش‌آموز و بیش از سه هزار و 400 نفر از فرهنگیان در این مسابقه، از برگزاری آزمون مرحله اول این مسابقه به صورت آنلاین خبر داد و گفت: این آزمون، شب گذشته ویژه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی برگزار و امشب، هشتم بهمن‌ماه از ساعت 18:30 تا 19:30 ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه برگزار خواهد شد.

بهجت افزود: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه از ساعت 18:30 تا 19:30 و فرهنگیان از ساعت 20:30 تا 21:30 روز دوشنبه، نهم بهمن ماه در این مسابقه شرکت می‌کنند و در ادامه برگزیدگان این مرحله به مرحله حضوری راه خواهند یافت. 

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: لینک برای شرکت در مسابقه، صبح روز آزمون از طریق پیامک برای داوطلبان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha