درخواست از دولت بحرین برای حمایت از مردم غزه
کد خبر: 4196982
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

درخواست از دولت بحرین برای حمایت از مردم غزه

سازمان‌های جامعه مدنی بحرین از دولت این کشور خواستند تا به آن‌ها اجازه دهد کمپین‌هایی را برای اعلام همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرآة‌البحرین، تشکل موسوم به «ابتکار ملی بحرین برای مقابله با عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی» که شامل 27 گروه سیاسی، صنفی و مدنی است، بار دیگر خواستار لغو توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی دولت بحرین شد.

این تشکل با صدور بیانیه‌ای که از سوی اعضای آن امضا شده است، به آفریقای جنوبی به دلیل پیروزی فلسطین در دیوان بین‌المللی دادگستری و تلاش‌های این کشور در این نهاد بین‌المللی تبریک گفت.

در بخشی از بیانیه این تشکل اجتماعی از دولت بحرین خواسته شده است «تصمیمی اتخاذ کند که منعکس‌کننده و برآورده‌کننده خواسته‌های مردمی برای لغو توافق عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی است، باشد. چرا که این توافق توهینی برای کشور و زیانی برای آرمان فلسطین به حساب می‌آید.»

تشکل ابتکار ملی بحرین از دولت این کشور خواسته است تا اقدامی فوری و مؤثر برای شکستن محاصره تحمیلی نوار غزه اتخاذ کند و همچنین به سازمان‌های جامعه مدنی اجازه دهند تا کمپین‌هایی را برای حمایت مادی و معنوی و همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه سازماندهی کنند.

این تشکل از مردم بحرین خواست تا با شرکت گسترده در راهپیمایی‌ها و همه فعالیت‌ها مرتبط با حمایت از مردم غزه به همبستگی خود ادامه دهند و همچنین شرکت‌‎های حامی رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

انتهای پیام
captcha