طرح «تواصی» با رویکرد محله محور در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: 4197001
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

طرح «تواصی» با رویکرد محله محور در قزوین اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از اجرای طرح «تواصی» در قزوین خبر داد و گفت: طرح «تواصی» با رویکرد محله محور و با استفاده از ظرفیت معتمدین و متنفذین محله انجام خواهد شد و در این طرح ۶۰۰ امام جماعت و محله حضور خواهند داشت.

پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، با اشاره به اجرای طرح تواصی توسط سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد طرحی، گفت: یک ماه با انتخابات فاصله داریم و در این دوره یک ماهه بناست که کلیه امامان جماعت مسجد استان در این طرح به عنوان محور مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این طرح ما با محوریت امام جماعت مسجد و یا امام محله و با استفاده از ظرفیت نخبگانی و معتمدین محله از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنیم. در این طرح با محوریت امام مسجد محله است و افرادی برای تبیین اهمیت انتخابات در بین مردم انتخاب می‌شوند و مکان‌هایی را برای رجوع مردم به آن‌جا و تبیین انتخاب کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه این طرح به صورت تبیین چهره به چهره، کف میدانی و در محل‌های مورد رجوع مردم و بنا به اقتضای محلات انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مد نظر ما شناسایی ظرفیت‌های خود محله و استفاده از گروه‌های مرجع هر محله برای دعوت چهره به چهره است. استفاده از ظرفیت خانواده مخصوصاً بانوان در اولویت این طرح است.

وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های مرجع معلمان جامعه هستند که از ظرفیت آن‌ها برای اجرای این طرح استفاده خواهد شد، بیان کرد: این گروه‌های معتمدین و متنفذین سعی می‌کنند بنا به هر قشر از ظرفیت و قالب‌های مختلف از اردو گرفته تا برنامه‌های دیگر همچون پویش‌ها و تریبون‌های آزاد برای تبیین اهمیت انتخابات استفاده کنند.

حجت‌الاسلام پورآرین در پایان با بیان اینکه طرح «تواصی» با رویکرد محله محور و با استفاده از ظرفیت معتمدین و متنفذین محله انجام خواهد شد، ادامه داد: در این طرح ۶۰۰ امام جماعت و محله حضور خواهند داشت و طرح مردمی‌سازی عملیات جهاد تبیین برای مشارکت مردم در انتخابات است.

انتهای پیام
captcha