دشمن بداند که مردم غیرتمند ایران در مقابلش ایستاده‌اند
کد خبر: 4199215
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

دشمن بداند که مردم غیرتمند ایران در مقابلش ایستاده‌اند

امیردریادار ایرانی، با بیان این‌که مردم ایران اسلامی در هر لحظه که نیاز باشد در صحنه حضور دارند، گفت: دشمن باید بداند که مردم غیرتمند در مقابلش ایستاده‌اند.

امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز، 22 بهمن‌ماه، در اجتماع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز، گفت: علی‌رغم تلاش‌های یاوه گویان و دشمنان، مردم ایران زمین در اوج وحدت دست در دست هم با سوگندی که یاد کردند تا آخرین لحظه خواهند ایستاد و اجازه نمی‌دهند که هیچ دشمن بیگانه‌ای، نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد. 

وی افزود: مردم قهرمان پرور، ولایتمدار، غیرتمند و غیرت پرور و عزت آفرین خطه آذربایجان و به ویژه تبریز در طول انقلاب اسلامی و همه وقایع مهم تاریخی به ویژه تاریخ معاصر همواره نقش بی‌بدیل داشته‌اند.

 امیر دریادار ایرانی، اظهار کرد: این خطه همواره وامدار دلاورمردانی است که از این خطه پرشور با افتخار و با عزت، قدم در همه عرصه‌های علمی و فناوری، صنعتی، نظامی و سیاسی گذاشته‌اند و امروز به لطف خداوند متعال و گام‌های پرهیبت و اقتدارآفرین، نظام مقدس جمهوری اسلامی در قله افتخار ایستاده است.

وی با بیان اینکه تاریخ، قیام مردم ولایمتدار تبریز را در ۲۹ بهمن فراموش نمی‌کند، گفت: مردم این خطه با بصیرت و ولایمتداری در برابر رژیم ستمشاهی بالندگی و ایستادگی و پایه‌های انقلاب را محکم کردند.

ایرانی، افزود: لحظه لحظه ۴۵ سال افتخار کشور متعلق به شماست که الگوی بی‌بدیل هستید و برای من افتخاری است که در بهار انقلاب در کنار شما هستم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، خاطرنشان کرد: از زمان علمداری سردار ملی و سالار ملی که پرچم مبارزه با جهل را بر دوش گرفتند شما توانستید حرکت‌های ناشایست دشمنان را با مشت‌های محکم خود پاسخ دهید و دشمن را از صحنه روزگار محو کنید.

وی با بیان اینکه تاریخ به شهدای این خطه در هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کند، گفت: امروز جوانان پرشور و حال در صحنه هستند و تلاش می‌کنند مسیر شهدا را با افتخار بیشتری طی کنند تا کشور را به قله افتخار برسانند.

امیر دریادار ایرانی، با بیان این‌که مردم ایران اسلامی در هر لحظه که نیاز باشد در صحنه حضور دارند، گفت: دشمن باید بداند که مردم غیرتمند در مقابلش ایستاده‌اند. امروز نیروهای مسلح به برکت انقلاب، خون شهدا، مردم عزیز و ولایت فقیه، افتخارات کشورمان را به همه جهانیان نشان می‌دهند و جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های دینی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، علمی، صنعتی، پژوهشی و سیاسی می‌تواند در بالاترین نقطه بایستد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: نیروی دریایی افتخار داشت که در سال ۱۴۰۲ بتواند همه حوزه‌های اقتداری را در یک قاب ماموریت بلندمدت به جهانیان نشان بدهد.

وی اظهار کرد: با ولایت فرمانده کل قوا، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی، صنعتی، فرهنگی و سیاسی در بالاترین نقطه بایستد.

امیر ایرانی با بیان اینکه شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام آشکار به دشمنان انقلاب است، ادامه داد: دشمن خوار و زبون بداند مردم ایران زمین به ویژه آذربایجان در اوج وحدت به سوگند خود پایبند هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان گوشه چشمی به کشور داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی کشورمان گفت: ما در حوزه امنیتی کشور شبانه روز در هر نقطه‌ای که نیاز باشد حضور داریم و با همدلی و هماهنگی نیروهای دیگر شعارهای شما را به گوش جهانیان در عمق اقیانوس‌ها مخابره می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه همرزمان من از ۲۹ استان در ناوگروه ۸۶ حضور داشتند که ۱۳ نفر از آذربایجان‌شرقی بودند، گفت: دشمن بداند که هیچگاه نخواهد توانست این غیرت را از ما بگیرد.

امیر دریادار ایرانی به وضعیت غزه هم اشاره کرد و گفت: دشمن در هر نقطه از جهان اسلامی شرارت کند غیرتمندان پاسخ خواهند داد.

وی افزود: امروز نقطه عطف اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور مردم نمایش داده شد و مردم نشان دادند که همیشه ایرانی‌ها و آذربایجانی‌های باغیرت و به ویژه تبریز گوش به فرمان مولا هستند و هرآنچه که ولایت فقیه تکلیف کنند در اولویت آن‌ها است و در هر صحنه‌ای پرشور حضور می‌یابند زیرا انقلاب متعلق به خودشان است.

انتهای پیام
captcha