برگزاری نمایشگاه کتاب قزوین در آخرین ماه سال
کد خبر: 4199358
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

برگزاری نمایشگاه کتاب قزوین در آخرین ماه سال

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در این استان از ۳۰ بهمن تا ۲۰ اسفندماه گفت: ۱۰ ناشر استانی و ۲۳ ناشر کشوری در این نمایشگاه، یک هزار و 500 عنوان کتاب را در ۳۰ هزار جلد به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

نمایشگاه کتاب

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مسعود میرزاپور، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه کتاب در این استان گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در واپسین روزهای سال با هدف افزودن این کالای فرهنگی به سبد خرید خانواده صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه قزوین در سال جاری جزو شهرهای دوستدار کتاب در کشور شناخته شده است، ادامه داد: این فعالیت‌ها مقدمه‌ای برای انتخاب شهر قزوین به‌عنوان پایتخت کتاب ایران است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ ناشر در این نمایشگاه حضور دارند، بیان کرد: ۱۰ ناشر استانی و ۲۳ ناشر کشوری در این نمایشگاه یک هزار و 500 عنوان کتاب خود در ۳۰ هزار جلد به شهروندان قزوینی عرضه می‌کنند.

وی ضمن اعلام تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه گفت: کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه کتاب قزوین با موضوعات علوم قرآنی، انقلاب، دفاع مقدس، کودک، روانشناسی، خانواده، ادبیات، تاریخ و فلسفه عرضه می‌شوند.

میرزاپور در پایان اظهار کرد: این نمایشگاه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و با مشارکت و همراهی شهرداری و شورای شهر قزوین و همچنین با همکاری انجمن ناشران استان برگزار شده و از ۳۰ بهمن تا ۲۰ اسفندماه جاری همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۲۲ در سرای بهشتیان سرای سعدالسلطنه قزوین آماده خدمت‌رسانی به همشهریان است.

انتهای پیام
captcha