طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند استان فارس رونمایی شد
کد خبر: 4199596
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند استان فارس رونمایی شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس از رونمایی از طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند این استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد. 

محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، امروز، 24 بهمن‌ماه با بیان اینکه همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری در تهران که هم‌اکنون در حال برگزاری است، طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند استان فارس رونمایی شد، گفت: این طرح، یک طرح جامع هوشمندسازی استان فارس است که در ابتدا از بافت تاریخی شهر شیراز و در نهایت به استان فارس خاتمه پیدا می‌کند. 

وی با بیان اینکه این طرح تلفیقی از تاریخ و خدمات الکترونیک است، افزود: این طرح تمامی تأسیسات گردشگری و اماکن گردشگری را یکپارچه می‌کند و از طریق نرم‌افزار و سایت در دسترس تمامی عام مردم قرار می‌گیرد.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، غرفه استان فارس با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان روبه‌رو شده است، گفت: غرفه استان فارس با متراژ هزار مترمربع یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های نمایشی است که در نمایشگاه تهران قرار گرفته است وه در سالن b۳۸ میزبان علاقه‌مندان است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس بیان کرد: غرفه استان فارس با استراتژی اجرای طرح «مثلث نور» و با شعار «فارس به شما خوش‌آمد می‌گوید» در نمایشگاه گردشگری پایتخت حضور دارد.

انتهای پیام
captcha