رونمایی از کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر ارشاد
کد خبر: 4199639
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

رونمایی از کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر ارشاد

کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر ارشادبه گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از روابط عموی ستاد عالی کانون‌های مساجد، مراسم رونمایی از کتاب «نظام تربیت توحیدی» صبح امروز ۲۴ بهمن ماه با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور پیرامون این کتاب گفت: کتاب «نظام تربیت توحیدی» به قلم حجت‌الاسلام محمدحسن وکیلی، تألیف شده است و می‌تواند درسنامه‌ای کارآمد برای مربیان کانون‌های فرهنگی فرهنگی که با نوجوانان و دانش‌آموزان مرتبط هستند، باشد.

در این مراسم سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز گفت: «نظام تربیت توحیدی»، کتابی مفید برای مربیان و فعالان مسجدی است. در واقع این کتاب می‌تواند برای فعالان مسجدی یک گام جدی در تربیت نیروی انسانی مؤمن و انقلابی باشد و از طریق این کتاب می‌توان برای تقویت بسترهای زیست مؤمنانه تلاش کرد.

یادآوری می‌شود، کتاب نظام تربیت توحیدی اثر مشترک موسسه جوانان آستان قدس رضوی و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است که حاصل جلسات هیئت اندیشه‌ورز ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در خصوص موضوع نظام تربیت توحیدی است.

دراین کتاب به مباحثی همچون تألیف و اهداف تربیت توحیدی، فرآیند کلام وعمومی تربیت، نگاهی به وضعیت معاصر جوان و ویژگی‌های مربی پرداخته شده است.

انتهای پیام
captcha