برگزاری کارگاه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ویژه راهبران اتوبوسرانی یزد
کد خبر: 4199767
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

برگزاری کارگاه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ویژه راهبران اتوبوسرانی یزد

اولین دوره کارگاهی و آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه راهبران اتوبوسرانی شهر یزد با حضور 250 نفر به مدت 6 ساعت در سالن شهرداری یزد برگزار شد.

برگزاری کارگاه امر به معروف و نهی از منکر ویژه راهبران اتوبوسرانی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اولین دوره کارگاهی _ آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در قالب 6 ساعت دوره آموزشی ویژه راهبران اتوبوسرانی یزد برگزار شد.

ابوالفضل شوقی‌زاده، معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، 24 بهمن در این مراسم  گفت: در قالب اولین دوره آموزشی 250 اتوبوسران از آموزش‌های لازم به صورت کارگاهی بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: دومین دوره این کارگاه آموزشی نیز برای حفاظت فیزیکی پارک‌ها و نگهبانان زیرمجموعه شهرداری یزد طی  20 ساعت با همکاری شهرداری یزد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری یزد در دستور کار قرار دارد و قرار است قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شود.

شوقی‌زاده، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تعامل سازنده شهروندان و راهبران اتوبوسرانی در حفظ شئونات و صیانت از فضای معنوی شهر دارالعباده در ارائه خدمات اتوبوسرانی عنوان کرد و گفت: قطعاً نظرات و پیشنهادات سازنده شهروندان دارالعباده و دارالعلم می‌تواند در این مسیر یاری‌گر این ستاد باشد.

انتهای پیام
captcha