بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جهادی عمل کنند
کد خبر: 4200502
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
فرماندار ویژه زابل:

بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جهادی عمل کنند

علیرضا ملاشاهی گفت: بانوان تأثیرگذار سیستان برای مشارکت حداکثری به عنوان یک هادی یا جهادگر تبیین کننده باشند و از اقشار در حضور خودشان برای حضور و فعالیت در انتخابات دعوت کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

نشست فرماندار زابل با بانوانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علیرضا ملاشاهی، فرماندار ویژه شهرستان زابل و معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان، صبح امروز، 29 بهمن‌ماه، در نشست با شماری از بانوان تأثیرگذار ورزشکار، هنرمند، اساتید، نخبگان و گروه‌های جهادی این شهرستان اظهار کرد: بانوان علاوه بر حضور مؤثر خود در پای صندوق‌های رأی، می‌توانند در هدایت و مشارکت اعضای خانواده در عرصه انتخابات نقش‌آفرین باشند.
 
وی افزود: توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات و معضلات جامعه نیاز به وضع قوانین قوی و مناسب دارد و لازمه تصویب قوانین متعالی، تشکیل مجلسی کارآمد است و مجلس کارآمد نیز با حضور پرشور و مشارکت حداکثری و آگاهانه شکل می‌گیرد، نیمی از واجدین شرایط رای در سیستان بانوان هستند که این ظرفیت باید به بهترین نحو در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری در انتخابات پیشرو به میدان آیند.
 
معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، منزلت و جایگاه بانوان ارتقا یافت و امروز زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کشور دارای نقشی ممتاز هستند، زنان در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند همسر و فرزندان خود را ترغیب کنند و با جهاد تبیین و اطلاع رسانی نقش بسزایی در انتخابات آتی داشته باشند.
 
ملاشاهی گفت: بانوان تأثیرگذار سیستان برای مشارکت حداکثری به‌عنوان یک هادی یا جهادگر تبیین کننده باشند و از اقشار در حضور خودشان برای حضور و فعالیت در انتخابات دعوت کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.
انتهای پیام
captcha