ساماندهی بیش از 3 هزار نیازمند ساکن محله‌های آسیب‌پذیر البرز
کد خبر: 4200673
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

ساماندهی بیش از 3 هزار نیازمند ساکن محله‌های آسیب‌پذیر البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: امسال سه هزار و ۴۰۰ نیازمند ساکن در محله‌های کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر این استان شناسایی و ساماندهی شدند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز با اشاره به فعالیت ۱۳ خانه امداد در محله‌های آسیب‌پذیر استان اظهار کرد: این خانه‌ها با همراهی مردم در حوزه‌های شناسایی نیازمندان، مهارت‌آموزی، کمک به جهیزیه و ازدواج، تامین مسکن، کمک به اشتغال، خدمات درمانی اقدامات شایسته ای انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف خانه امداد توانمندسازی از طریق اشتغالزایی و خودکفایی است، یادآورشد: از ابتدای سال تاکنون به ۲۲۷ نفر نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل کاریابی، به‌کارگیری در طرح های اشتغال و مهارت‌آموزی ارایه شده است.

البرزی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه بهداشت و درمان بیش از ۱۰۰ مادر باردار و کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال نیز در حوزه فرهنگی و اجتماعی بیش از سه هزار نیازمند نیز در محله‌های کم‌برخوردار استان از خدمات مشاوره و راهنمایی، آزمون‌های روانشناختی و آموزش مهارت‌های زندگی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha