شبهه‌افکنی در خصوص انتخابات در فضای تعاملی پاسخ داده شود
کد خبر: 4201078
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
نماینده ولی فقیه در سمنان:

شبهه‌افکنی در خصوص انتخابات در فضای تعاملی پاسخ داده شود

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه برخی افراد در فضای مجازی در ایام انتخابات شیطنت می‌کنند، گفت: شبهه‌افکنی‌ها در خصوص انتخابات باید در فضای تعاملی پاسخ داده شود.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان، یکم اسفندماه در همایش رأی‌ اولی‌ها در شهرستان مهدیشهر با اشاره به توصیفات رهبر معظم انقلاب از نوجوانان و جوانان گفت: امیرالمؤمنین علی(ع) در روایتی تأمل‌برانگیز می‌فرماید: «ارزش هر کس به اندازه چیزی است که آن‌را دوست دارد.»

وی به دستاوردهای پزشکی و درمانی در سال‌های پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز در نقطه‌ای از علم و دانش قرار داریم که صادرکننده بسیاری از تجهیزات پزشکی هستیم. 

مطیعی ادامه داد: ایجاد مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در استان سمنان گوشه‌ای از دستاوردهای علمی ایران طی دهه‌های گذشته است که در این راستا امروز از بیش از ۵۰ کشور جهان برای امور درمانی به ایران سفر می‌کنند. 

نماینده ولی فقیه در سمنان با تأکید بر اهمیت انتخاب «اصلح» در انتخابات پیش رو متذکر شد: برخی افراد از همین روزها موضوع تقلب را مطرح می‌کنند، در حالی که تمام انتخابات‌های چهار دهه گذشته سالم و قانون‌مند برگزار شده است. 

مطیعی به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از اختلاف و تفرقه در ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: افراد دلسوزی که می‌توانند چهره‌های دلسوز و کارآمد را شناسایی کنند در انتخاب اصلح مردم و جوانان را یاری کنند. 

امام جمعه سمنان با اشاره به شیطنت برخی افراد در فضای مجازی در ایام انتخابات یادآور شد: عده‌ای می‌گویند رأی دادن چه فایده‌ای دارد و یا این مسئله را مطرح می‌کنند که رأی به قبلی‌ها چه نتیجه‌ای داشته، که این‌گونه موضوعات باید در فضای گفتمانی و تعاملی پاسخ داده شوند.

انتهای پیام
captcha