طرح «میدان خدمت» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4201358
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

طرح «میدان خدمت» در سمنان برگزار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به اینکه رسانه به‌عنوان زبان گویای مردم نقش مهمی در ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی محلات خواهد داشت، گفت: طرح میدان خدمت به تأسی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان برگزار می‌شود.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، صبح امروز، سوم اسفندماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه ۵۰ محله هدف در سطح شهرستان‌های استان سمنان شناسایی شدند، اظهار کرد: اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای این محلات در حال برگزاری و اجراست.

وی ادامه داد: پیوست رسانه‌ای، فرهنگی و هنری برای این تعداد محلات اسلامی استان سمنان تهیه و تدوین می‌شود که در این راستا یکی از وجوه پیوست‌های فرهنگ در محلات مورد نظر نمادسازی است.

ریواده با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت معنوی شهدای والامقام استفاده کرد، افزود: رسانه به‌عنوان زبان گویای مردم نقش مهمی در ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی محلات خواهد داشت.

این مقام مسئول از اجرای طرح میدان خدمت به تأسی از مکتب شهید سلیمانی در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: انسجام‌بخشی، همدلی و وفاق برای انجام جهاد تبیین یک مسئولیت اساسی برای شورای اطلاع‌رسانی است که بر این اساس از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود تا پیوست رسانه‌ای طرح‌های بزرگ عمرانی، اقتصادی و... را تهیه و منتشر کنند.

انتهای پیام
captcha