آئین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی تصویب شد
کد خبر: 4202302
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
خسروپناه:

آئین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی تصویب شد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب آئین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی و نخبگان و میراث‌داران تمدنی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 897 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حاشیه این جلسه و در تشریح مصوبات اظهار کرد: در این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی دو مصوبه به تصویب و یک گزارش مهم ارائه شد که مصوبه اول آئین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی و نخبگان و میراث‌داران تمدنی بود که بر اساس آن و شاخص‌های معین‌شده درجه و رتبه‌بندی هنرمندان این حوزه انجام می‌‍‌شود.

حجت‌الاسلام خسروپناه همچنین مصوبه دیگر این شورا را تشکیل هیئت مرکز جذب دانشگاه فرهنگیان عنوان و اظهار کرد: بر اساس این مصوبه اعضای حقیقی و حقوقی هیئت مرکز جذب این دانشگاه معین شدند و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بر اساس فرآیندهای مشخص شده در این هیئت تعیین خواهند شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه از ارائه گزارش تفصیلی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

وی تصریح کرد: پس از ارائه این گزارش اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به بحث و تبادل نظر پیرامون آن پرداختند و مقرر شد نقشه راه این سند تا دو ماه آینده به شورای عالی ارائه شده تا به تصویب نهایی برسد.

انتهای پیام
captcha