مجلس شورای اسللامی اتاق اندیشه‌ورز مبارزه با استکبار جهانی است
کد خبر: 4202903
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
امام جمعه موقت قزوین:

مجلس شورای اسللامی اتاق اندیشه‌ورز مبارزه با استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی خضری گفت: رأی در لغت به معنای نتیجه فکر است که به حکم می‌رسد، کلمه رأی در مسئله جهاد مطرح می‌شود که به معنای تدبیر جنگی است؛ رأی که امروز در جمهوری اسلامی می‌دهیم در میدان جهاد و مبارزه و تدبیری برای جهاد است چرا که مجلس شورای اسللامی اتاق اندیشه‌ورز برای مبارزه با استکبار جهانی و اتاق طراحی عملیات برای مبارزه و احقاق حق است.

خضری امام جمعه موقت قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی خضری، امام جمعه موقت قزوین، جمعه ۱۱ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، گفت: رأی و اعتماد مردم بار بزرگی است و این بار سنگین بر دوش کسانی است که به عنوان نماینده ملت ایران برگزیده می‌شوند چراکه امروزه در شرایطی قرار داریم که تمام هجمه تبلیغاتی دشمن علیه جمهوری اسلامی و دستاوردهای ایران به کار گرفته شده بنابراین حضور مردم پای صندوق‌های رأی حضور بسیار ارزشمندی است.  

وی در ادامه بیان کرد: رأی در لغت به معنای نتیجه فکر است که به حکم می‌رسد، کلمه رأی در مسئله جهاد مطرح می‌شود که به معنای تدبیر جنگی است؛ رأی که امروز در جمهوری اسلامی می‌دهیم در میدان جهاد و مبارزه و تدبیری برای جهاد است چرا که مجلس شورای اسللامی اتاق اندیشه‌ورز برای مبارزه با استکبار جهانی و اتاق طراحی عملیات برای مبارزه و احقاق حق است. یک بُعد رأی ما مسئله خدمت به مظلومین است چراکه مجلس باید خدمت به محرومین و مستضعفین را در اولویت کار خود قرار دهد، یک بعد دیگر رأی طراحی عملیات در مجلس است چراکه مسئله امروز ما در کشور در همه ابعاد مسئله جهاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خضری ادامه داد: طی ۸ سال ساخت مسکن متوقف شده بود اما در این زمینه حرکت جهادی بزرگی آغاز شده و درست است که هنوز به ثمر ننشسته ولی ساماندهی قابل توجهی در این حوزه انجام گرفته، از طرفی در حوزه انرژی در سال‌های گذشته شاهد قطعی مداوم برق بوده‌ایم که آسیب زیادی به صنعت می‌زد اما امسال و سال گذشته به طور قابل توجهی این قطعی‌ها کم شده است.

وی گفت: در خصوص انتخابات می‌گویند که گلایه داریم اما شرکت می‌کنیم اینجا باید گفت درست است که گلایه داریم اما باید از خوبی‌ها هم تقدیر کنیم و نباید ناقص حرف بزنیم. مرکز پژوهش‌های مجلس به همه سازمان‌ها و ارگان‌ها نامه داده و از آن‌ها درخواست کرده به مسئله‌ها و مشکلات و گره‌های قانونی خود اشاره کنند و نیازهای قانونی خود را مطرح کنند که چنین کاری در مجلس بی‌سابقه بوده است.

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور به خصوص برای جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان در مدارس انجام نگرفته است، با گفتگوهایی که در این سطوح داشته‌ایم می‌بینیم که ناآگاهی موجب ناامیدی شده و وقتی در خصوص داشته‌ها صحبت می‌کنیم نگاه جوانان تغییر می‌کند.

وی با اشاره به بعضی اقدامات فساد ستیزانه دولت، گفت: امروز برخی ابربدهکاران بانکی معرفی شده‌اند، بیش از ۹ میلیون کارتخوان‌هایی که محل پولشویی بوده جلب شده‌اند، امضای طلایی افراد برای اخذ مجوز از بین رفته و مسدود شده و سامانه مجوزها را اهدا می‌کند. چرا نظام، دولت و مجلسی که تمام تلاش خود را به کار برده امروز باید چوب کم‌کاری‌های گذشته را بخورد؟

حجت‌الاسلام خضری گفت: اگر جهاد تبیین صورت نگیرد دشمن کارهای انجام شده را هم نقطه ضعف نشان می‌دهند درحالی‌که حرکت پیشرفت شروع شده است. دشمن به دنبال مشارکت پایین مردم و در ادامه آن ایجاد حس ناامیدی در انتخابات است در حالی که وظیفه هر فردی تشویق دیگران به حضور در انتخابات است.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: ما تنبلی سیاسی زیاد داریم، تک تک درصدهای مشارکت مهم است، تک تک آرا مهم است و نگوییم که فایده ندارد، خدا به اراده‌ها و صداقتی که در کار وجود دارد نگاه می‌کند، این اراده‌ها می‌تواند در برابر دشمن بایستند.

انتهای پیام
captcha