مردم همیشه در میدان دفاع از کشور هستند
کد خبر: 4203117
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
استاندار البرز:

مردم همیشه در میدان دفاع از کشور هستند

مجتبی عبداللهی در پیامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: مردم انقلابی ایران و البرز همیشه در میدان دفاع از کشور و ارزش‌های اسلامی هستند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در پیامی از حضور مردم در  انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد. در این پیام آمده است:

«مردم ولایتمدار استان البرز بار دیگر با حضور پرشور و وحدت‌آفرین خود در پای صندوق‌‌های رأی مهمترین رویداد سیاسی اسفندماه ١٤٠٢ را رقم زدند.

مردم شهیدپرور و انقلابی ایران کوچک (البرز سرفراز ) در حمایت از ارزش‌های انقلاب و پاسداشت خون شهدا و تبعیت از فرمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب با حضور حماسی و پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر ثابت کردند که همیشه در میدان دفاع از میهن و نظام جمهوری اسلامی آماده هستند.

اینجانب از تک تک آحاد فرهیخته، بصیر و ولایتمدار البرز، احزاب، گروه‌ها و اصناف، تشکل‌های مردمی و همه اقشار به جهت حضور مؤثر، به موقع و هوشمندانه و تمام عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات براساس چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و همچنین از پوشش خبری مناسب اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها که تابلوی زیبایی از اتحاد، همدلی، مشارکت، همیاری و انسجام برای ساختن ایران قوی ترسیم کردند قدردانی می‌کنم.

امید است با شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به‌عنوان پشتوانه انقلاب شکوهمند اسلامی و مردم عزیزمان بتوانند به وظایف قانونی خودشان در راستای پیشرفت و سازندگی میهن اسلامی عمل کنند.»

انتهای پیام
captcha