نواخته شدن زنگ نیکوکاری در 1500 مدرسه همدان
کد خبر: 4203193
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در 1500 مدرسه همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از نواخته شدن زنگ نیکوکاری همزمان با 14 اسفندماه در بیش از یک هزار و 500 مدرسه استان خبر داد.

جشن نیکوکاریغلامرضا مجیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از نواخته شدن زنگ نیکوکاری در بیش از یک هزار و 500 مدرسه استان در روز دوشنبه، 14 اسفندماه خبر داد و گفت: امسال جشن نیکوکاری در استان همدان همزمان با سراسر کشور با شعار  «عید همدلی» اجرایی می‌شود.

وی افزود: بیش از 260 مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید هستند. همچنین پایگاه‌های این نهاد در میادین اصلی شهرها و در محل برگزاری آیین نماز جمعه از 14 تا پایان اسفندماه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی خواهند بود.

مجیدی کمک‌های جمع‌آوری شده جشن نیکوکاری سال گذشته را 20 میلیارد تومان اعلام و پیش‌بینی کرد: در سال جاری میزان این کمک‌ها 25 درصد رشد داشته باشد.

وی ضمن گرامیداشت 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هدف از این برنامه را ترویج سنت حسنه نیکوکاری در بین دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان عزیز و جذب کمک‌های خیران، اولیا و دانش‌آموزان در آستانه سال نو دانست و از همه مردم نیکوکار استان دعوت کرد با هر توان مالی که دارند در این جشن شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha