کاروان قاریان مصری آماده استقبال از ماه رمضان
کد خبر: 4203214
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

کاروان قاریان مصری آماده استقبال از ماه رمضان

در راستای تلاش‌های وزارت اوقاف مصر برای خدمت به قرآن کریم و مردم این کشور و همسو با دستورات وزیر برای توسعه فعالیت‌های ترویجی قرآنی، اداره اوقاف اسکندریه از راه‌اندازی کاروان قاریان ویژه تلاوت در محافل رمضانی مساجد این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روز الیوسف، اداره اوقاف اسکندریه مصر در چارچوب تلاش‌های وزارت اوقاف این کشور برای خدمت به قرآن کریم و مردم و همسو با اجرای دستورات وزیر مبنی بر توسعه فعالیت‌های قرآنی به راه‌اندازی کاروان تبلیغی ترویجی ویژه ماه مبارک رمضان اقدام کرد.

این کارون قرآنی قاریان مصری علاوه بر اجرای محافل انس با قرآن در مساجد اسکندریه در شب‌های ماه مبارک رمضان، کرسی قرآنی نمازهای جمعه را نیز با حضور خود پر رونق خواهند کرد.

شیخ سلامه، معاون وزارت اوقاف مصر همچنین با حضور سرزده به برخی مساجد در وقت اذانگاهی نماز صبح نسبت به نظافت و آمادگی این مساجد برای استقبال از ماه مبارک رمضان و اقامه نمازهای جمعه اطمینان حاصل کرد.

معاون وزیر اوقاف به همه دستگاه‌ها ابلاغ کرد تا نسبت به پیگیری اجرای دستورات وزیر در خصوص برنامه‌های غبارروبی و آذین‌بندی مساجد در راستای آمادگی برای استقبال از ماه مبارک رمضان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha