مرحله نهایی مسابقه «عطر انتظار» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4203421
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

مرحله نهایی مسابقه «عطر انتظار» در یزد آغاز شد

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به آغاز مرحله نهایی مسابقه «عطر انتظار» در این استان، از رقابت یک هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و ۶۵۰ فرهنگی در این مرحله خبر داد.

مجتبی بهجت، مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی اداره کل آموزش و پرورش استان یزدمجتبی بهجت، مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله نهایی آزمون مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» گفت: این مسابقات در بخش دانش‌آموزی، امروز، 14 اسفندماه به‌صورت حضوری و هماهنگ در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا پسران از ساعت 9:30 و دختران از ساعت 11 امروز در مرحله نهایی این مسابقه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. همچنین مسابقات ویژه فرهنگیان، روز سه‌شنبه، 15 اسفندماه از ساعت 16:30 برگزار می‌شود.

بهجت اضافه کرد: بیش از یک هزار و 600 دانش‌آموز و 650 فرهنگی در سراسر استان به مرحله دوم راه یافتند که امروز و فردا به رقابت می‌پردازند.

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: بیش از 10 هزار دانش‌آموز و سه هزار و 500 فرهنگی در مسابقه عطر انتظار امسال ثبت‌نام کردند که مرحله اول به‌صورت آنلاین در بهمن‌ماه برگزار شد و برگزیدگان به مرحله نهایی راه یافتند.

انتهای پیام
captcha