نمایش تازه‌های نشر الکترونیک اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی ریاض
کد خبر: 4204391
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

نمایش تازه‌های نشر الکترونیک اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی ریاض

وزارت اوقاف و امور اسلامی عربستان با حضور در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و هوش مصنوعی(LEAP) در ریاض جدیدترین آثار اسلامی خود در حوزه دیجیتال و نشر الکترونیک را به معرض نمایش گذاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، وزارت اوقاف و امور  اسلامی عربستان در این رویداد بزرگ سالیانه فناوری، اپلیکیشن‌های الکترونیک خود را به بازدیدکنندگان نمایشگاه «لیپ 2024» معرفی کرد.
غرفه‌ این وزارتخانه برای سومین سال متوالی با پذیرایی از بازدیدکنندگان نمایشگاه «لیپ 2024»، اپلیکیشن‌های الکترونیک و انتشارات دیجیتال وزارتخانه و مراحل و فرایند چاپ قرآن کریم عربستان را به حاضران در این رویداد عرضه کرد.
 غرفه وزارت اوقاف و امور اسلامی عربستان برای بازدیدکنندگان نمایشگاه همچنین فرصت بازدید مجازی از مسجدالنبی(ص) را با استفاده از فناوری واقعیت مجازی(VR) فراهم کرد که این خدمت با استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه «لیپ 2024» مواجه شد و آنان از مشاهده محتوای کتابخانه اسلامی دیجیتال این کشور نیز ابراز خرسندی کردند.

نمایش تازه‌های الکترونیک اسلامی در نمایشگاه ریاض

نمایشگاه LEAP، یک رویداد جهانی فناوری سالیانه است که برگزاری آن از سال ۲۰۲۲ آغاز و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان سعودی برگزار می‌شود. سومین دوره این رویداد، دوشنبه، ۴ مارس(12 اسفند) در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، با شعار «پیش به سوی دنیای جدید» آغاز به کار کرد.

نمایش تازه‌های الکترونیک اسلامی در نمایشگاه ریاض

در این رویداد که تا ۷ مارس(17 اسفند) ادامه داشت، صدها سخنران از حوزه‌های مختلف، بیش از ۶۰۰ استارت‌آپ و بیش از ۱۷۲ هزار شرکت‌کننده از شرکت‌های بین‌المللی فناوری و مدیران ارشد حدود ۱۸۳ کشور جهان حضور داشتند. شاخص‌ترین کسب‌وکارهای حاضر در این رویداد فناوری، شرکت‌های اپل، انویدیا، آی‌بی‌ام و همچنین شرکت‌های بزرگ فناوری چینی هوآوی، «DJI» و تیک‌تاک بودند.

انتهای پیام
captcha