برگزاری جلسه تفسیر قرآن ویژه مدیران اجرایی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4204500
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

برگزاری جلسه تفسیر قرآن ویژه مدیران اجرایی آذربایجان‌شرقی

جلسه تفسیر قرآن ویژه مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی به میزبانی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

جلسه تفسیر قرآن، آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در آستانه 22 اسفندماه، سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا جلسه تفسیر قرآن ویژه مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان‌شرقی امروز، 20 اسفندماه به میزبانی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد. در ابتدای این جلسه معنوی یک صفحه از قرآن کریم با صدای علیرضا سلطانی اقدم به‌صورت جمع‌خوانی تلاوت شد، سپس آیاتی از سوره مبارکه اعراف توسط اسدالله ضیایی تفسیر شد.

غلامرضا علیزاده، سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، در این جلسه، گفت: 44 سال پیش با فرمان 8 ماده‌ای حضرت امام خمینی(ره) و به منظور تجلیل و تکریم از شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان مجموعه‌ای تحت عنوان بنیاد شهید انقلاب اسلامی تشکیل شد.
 
وی افزود: آنچه که رهبر کبیر انقلاب مدنظر داشتند، جهت‌دهی بنیاد شهید به سمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم آرمان‌های بلند شهدا توسط نسل‌های آینده و در درجه دوم رفع مسایل معیشتی ایثارگران بود.
 
علیزاده گفت: الحمدالله در پرتو هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب که در امتداد درایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی بوده و با سیاست‌های کلانِ تدوین شده توسط بنیاد شهید، امروز در هر دو زمینه مورد اشاره گام‌های بزرگی برداشته شده است.

انتهای پیام
captcha