8 هزار کودک یتیم منتظر خیرین البرزی هستند
کد خبر: 4205970
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

8 هزار کودک یتیم منتظر خیرین البرزی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: هشت هزار کودک یتیم و فرزند محسنین در انتظار سخاوت مردم نوعدوست و نیکوکار این استان هستند.

کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا از البرز، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان و نیکوکاران از کودکان یتیم و بی‌سرپرست و همچنین از کودکانی که سرپرست آن‌ها به‌دلیل از کارافتادگی و بیماری توانایی اداره زندگی را ندارند حمایت می‌کند، گفت: ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی‌یابی البرز در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی و ادارات مستقر هستند، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و مردم نوعدوست می‌توانند با واریز حداقل ماهانه ۵۰۰ هزار ریال از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام(ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha