«ایمانی‌خوشخو» نماینده وزیر برای راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری شد
کد خبر: 4205989
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

«ایمانی‌خوشخو» نماینده وزیر برای راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری شد

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدحسین ایمانی‌خوشخو، نماینده ویژه وزیر در راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق شد.

محمد حسین ایمانی خوشخوبه گزارش ایکنا، طی حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین ایمانی‌خوشخو به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم کردن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق منصوب شد.

در این حکم که ۲۶ اسفند ماه صادر شده، آمده است: انتظار می‌رود ظرف دو ماه جزئیات طرح تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق شامل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، ساختارهای تشکیلاتی، نحوه تامین منابع مالی، تعیین دستگاه های اجرایی همکار و سایر موارد لازم جهت طرح و بررسی در شورای هنر ارائه شود.

مصوبه «راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور» پيش از اين، توسط رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده بود و براساس آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف شده با همکاری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی نسبت به تأسیس این شهر جهانی اقدام کند.

انتهای پیام
captcha