برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ در گلزار شهدای قزوین
کد خبر: 4206172
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ در گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ با حضور مردم، در گلزار شهدای شهر قزوین خبر داد.

تحویل سال در گلزار شهدا

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قزوین، سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ در گلزار شهدای قزوین، گفت: مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ با حضور مردم در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود همانطور که از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور قزوین به برپایی مراسم تحویل سال نو در کنار شهدا پرداخته‌اند.

وی بیان کرد: امسال نیز مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد و با توجه به زمان تحویل سال نو، این مراسم از ساعت ۵:۳۰ صبح روز چهارشنبه یکم فروردین ماه و با اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان گفت: در این همایش فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌ معظم شهدا با برپایی سفره‌های هفت سین بر مزار شهیدشان و حضور مردم در کنار آن‌ها صحنه‌های ماندگاری را به تصویر می‌کشند

انتهای پیام
captcha