طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان در سمنان برگزار شد
کد خبر: 4206202
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان در سمنان برگزار شد

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از اجرای طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان موسوم به «شباب‌الرضا(ع)» در استان خبر داد.

مجتبی نورمحمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، 28 اسفندماه با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در استان گفت: طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان موسوم به «شباب‌الرضا(ع)» در استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در سیزدهمین دوره این طرح ملی به‌صورت حضوری و مجازی است که در این راستا علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان درباره گروه هدف این طرح افزود: دختران رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران هشت تا ۱۵ سال در اقصی‌نقاط استان سمنان می‌توانند در این طرح نام‌نویسی و مشارکت داشته باشند.

نورمحمدی با بیان اینکه این طرح با همکاری وزارت ارشاد و آستان قدس برگزار می‌شود، گفت: کشف و پرورش استعدادهای قرآنی از جمله محورهای این طرح است.

به گفته وی این طرح برگزاری کلاس‌های تخصصی تلاوت قرآن کریم را نیز دنبال می‌کند که آشنایی نوجوانان با معارف قرآن کریم محور اصلی این طرح است.

انتهای پیام
captcha